Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Helsesøster/helsestasjon for ungdom

Erteblomst

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ny her, og er litt usikker på om denne nettsiden er for en bestemt aldersgruppe?

Uansett, jeg lurer på noen ting angående helsestasjon for ungdom/helsesøster på vgs, ettersom jeg ikke gidder å spørre på klara-klok osv, for de svarer meg ikke så konkret, men litt mer generelt. Det jeg lurer på er hvor "store" problem må man ha for å snakke med helsesøster enten på vgs eller på helsestasjon for ungdom?  Er det vanlig å gå til helsesøster om man ikke har så kjempestort problem (eks. psykisk lidelse eller annet problem)? Hva slags ting er det man egentlig kan gå til helsesøster med? Er det vanlig å snakke om f.eks. matproblem (som har blitt mindre enn før), eller blir det for "lite" problem igjen? Jeg er kanskje litt rar, men jeg har tidligere snakket en del med helsesøster (pga. forskjellige ting), men jeg synes det er teit å gjøre det nå for jeg tenker det er andre som har større problemer enn jeg har, og jeg er litt redd for å ikke bli tatt seriøst.

Endret av Erteblomst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...