Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Eller organisert (nød)hjelp Hvis man ikke har råd til et kneipbrød så bruker man ikke tusenvis av kroner på bensin og kjøretøy eller flybiletter for å dra til rare, kalde Norge. Rare kalde og griserike Norge ... , joda det er verdt en investering tror jeg Hvor ble det forøvrig av den bølgen av sigøynere som kom for å stjele maten ut av munnen vår? For ett par år siden eksploderte jo Facebook av illsinte frådende gode nordmenn, som mente at den typen brunsnegler skulle busses tilbake til søppelhaugen sine, ellers kom vi nesten til å dø alle sammen Det gikk hvis over av seg selv, mest fordi vi hoppet vel videre til neste forventede katastrofe, eller fikk hastebesøk av Justin Bieber, antas det .. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Du brukte selv nettopp ordet investering. Det sier alt som trengs sies. Fattige investerer penger for en sjans til å få mer penger. Mange av dem setter seg i gjeld til organisert kriminalitet for å komme hit. Jo fler vi hjelper, jo fler gjør vi en bjørnetjeneste.Gi dem mat, gi dem telt, tepper osv. men ikke gi dem penger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg bryr meg ikke om det er penger eller mat, folk får tenke selv Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Eller organisert (nød)hjelp Hvis man ikke har råd til et kneipbrød så bruker man ikke tusenvis av kroner på bensin og kjøretøy eller flybiletter for å dra til rare, kalde Norge. Rare kalde og griserike Norge ... , joda det er verdt en investering tror jeg Hvor ble det forøvrig av den bølgen av sigøynere som kom for å stjele maten ut av munnen vår? For ett par år siden eksploderte jo Facebook av illsinte frådende gode nordmenn, som mente at den typen brunsnegler skulle busses tilbake til søppelhaugen sine, ellers kom vi nesten til å dø alle sammen Det gikk hvis over av seg selv, mest fordi vi hoppet vel videre til neste forventede katastrofe, eller fikk hastebesøk av Justin Bieber, antas det .. De har ihvertfall kommet til min by, og vel så det. De reker gjerne rundt i nabolaget hvor det er omsorgsboliger for eldre mennesker. Har hvert flere oppslag i avisen min hvor det blir avdekket at organiserte miljøer kommer å banker aggressivt på dørene til eldre mennesker som ikke lenger er helt kognitivt tilstede. De eldre blir lurt til å kjøpe juggel for store summer og i flere tilfeller presser de seg inn i leilighetene å stjeler smykker og andre verdisaker. Det er gjerne det samme miljøet som har organisert tigging på enhvert gatehjørne og ved enhver benk. Det er flere i tråden her som hevder jeg er respektløs, men såklart er det politiske korrekt fjas fra ende til annen. DET som er respektløst er når turister kommer ned å driter ned byen min å rundstjeler eldre svakelige mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 De har vært her I området de 10 siste årene. Har hørt om tilstander som du beskriver, men da har det vist seg at det var proffe ambulerende bander av ukjent nasjonalitet, eller I ett par tilfeller var det ukrainske statsborgere som kom på en kjapp "ferie". I følge de som kjenner miljøene best her, så er de "fastboend" veldig forsiktige med ikke å lage bråk, fordi det betyr at de blir sendt rett ut av landet Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Vær vennlig og pell deg tilbake til "mitt norge" facebook-gruppene dine. Bruker ikke Facebook så jeg har ingen grupper der å "pelle meg tilbake til". Men ser du har sitert Winston Churchill i signaturen din, jeg har også et annet gullkorn fra godeste Herr Winston. Viser til : How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries, improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement, the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property, either as a child, a wife, or a concubine, must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men. Individual Muslims may show splendid qualities, but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science, the science against which it had vainly struggled, the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå