WD1200BB Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Denne webshop guiden som er her. Er det bare en stor spøk eller?? Etter litt gjennomgang av innlegg. Det er jo fantastisk MYE VAS som står der. Sjekker dere på hw.no egentlig om mange av innlegga er ekte??? Mener selv at det trengs en EXTREM opprydding i denne kategorien. Det er mange webshops der ute som belager seg på poeng fra denne guiden, men når dritunger signerer med Fleskepanne som personlig navn.... Ta en sjekk og rydd opp før andre gjør det. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 dårlig bruk av emnefelt, for stor avatar, stygt språk, feilposting. Lenke til kommentar
Ryball Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Helt enig med WD1200BB mange av karakterene som blir gitt virker veldig usansynlige. Desuten hva mener man med for stor Avatar ??? bruker WD1200BB har 51 innlegg og får personlig advarsel i forum er ganske smålig og viser at dere ikke tåler kritikk av sidene deres. Mvh Ryball Lenke til kommentar
atticus Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Helt enig med WD1200BB mange av karakterene som blir gitt virker veldig usansynlige. Desuten hva mener man med for stor Avatar ??? bruker WD1200BB har 51 innlegg og får personlig advarsel i forum er ganske smålig og viser at dere ikke tåler kritikk av sidene deres. Mvh Ryball Nothing more to say.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg tror ikke dette har noe med kritikk av sidene å gjøre, avataren er for stor, og attpåtil animert Ellers, hvem er du som plutselig kommer inn å forsvarer han i ditt første innlegg? Endret 14. november 2003 av apollox Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Har jo virkelig skjønt at ikke så mange av brukere eller admins her på hw.no henger så mye med. invictus du var rask til og besvare mitt innlegg med noe som ikke hadde noen ting med tråden og gjøre. Som admin burde du skjønne at personlige meldinger IKKE skal forstyrre en tråd, men det er noe dere har valgt og se bort ifra skjønner jeg. Er dere så seriøse som dere ser ut til eller snakker vi bare om et meget useriøst hobby selskap? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 invictus du var rask til og besvare mitt innlegg med noe som ikke hadde noen ting med tråden og gjøre. Som admin burde du skjønne at personlige meldinger IKKE skal forstyrre en tråd, men det er noe dere har valgt og se bort ifra skjønner jeg. Problemet er at når du gjør ting som bryter med retnigslinjene og folk irriterer seg over det så har den personen en tendens til å bare få kritikk på det som er feil og ikke på den en spør om. Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Så du mener at forumregler skal brytes for og gi en bruker en personlig melding?. Dette blir faktisk dummere og dummere... Lenke til kommentar
Ryball Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg tror ikke dette har noe med kritikk av sidene å gjøre, avataren er for stor, og attpåtil animert Ellers, hvem er du som plutselig kommer inn å forsvarer han i ditt første innlegg? Det var det føste innlegge som lå i Webshoperfaringer, sorry for at dette var min første post i forumet. Hilsen Ryball Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvordan skal en Admin kunne nekte personer å gi for gode karakterer på webshopene? Skal de si "Nei, denne har jeg prøvd selv. Tror jeg redigerer erfaringene til noe litt mer negativt"? Det er jo ikke admins som styrer dette, men personer som ikke har noe med forumstyret å gjøre... Og ja, hva så om ikke alle innleggene er ekte? Dette kan du heller vurdere selv... Lenke til kommentar
Ziegler Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bør jo slette erfaringer som er useriøse, da webshoper er seriøs forretning... Hvis de ikke kan underskrive med en et navn, så kan de pinadø la være... Ziegler Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Så du mener at forumregler skal brytes for og gi en bruker en personlig melding?.Dette blir faktisk dummere og dummere... Jeg sier ikke at forumreglene skal brytes, bare hva som har en tendens til å hende når en gjør det. Mer på topic det er nok vanskelig å hindre noen i å gi gode karakterer. Kan nok være lurere å se etter de som sier de har fått trøbel med en webshop og se hva de sier. Det er jo greit å vite at en webshop leverer raskt, men kankje ikke det viktigste. Det lureste kan nok være å se hva folk sier om dem på forumet. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 permban grunnet fler-registreringer. tråden stenges. 3 kontoer og teller fremdeles... Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Noen med kalde føtter her eller? Mener siden min innlegg blir slettet av noen her inne med admin rettigheter. Dette begynner virkelig og bli dumt.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Dette tar for lang tid.... Moderatorer steng denne tråden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 permban grunnet fler-registreringer. tråden stenges. 3 kontoer og teller fremdeles... så WD1200BB, Ryball og Ziegler er samme person? rart tråden ikke har blitt stengt enda... Enn å synke så dypt som å støtte seg selv med flere brukerkontoer Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nei, ikke steng tråden: dette var morsom lesing Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ja de 3 personene var samme fyr, og jeg har ikke slettet noen av hans innlegg. Saken er avsluttet for vår del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg