RuneK Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Broen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Fin komposisjon og eksponering Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Fin komposisjon og eksponering Takker for det Lassern Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ingen linjer ut i hjørner selv om det er bar 1 stakkars mm. som mangler i nedre venstre der jeg tenker 1,5 cm beskjæring av venstresiden for å få buen ut på venstre ramme for da får du inn fra nedre til høyre og ut på venstre. Dessuten vil du dele utgangen med en ut på nedre og en ut på venstre på hver sin side av krysset. Det samme kan du få til på høyre side, men der blir beskjæringen mer drastisk. Nevner også Ca. 5 mm. kutt oppe for å roe ned øvre høyre hjørne. Vel, bare småting jeg ser når jeg som alltid ser etter andre løsninger enn den ekstisterende for å gi Author ideer til å jobbe videre med flere løsninger som her jo funker som den er også selv om jeg er litt skeptisk ti millimeteren nede til venstre. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å klage på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Flott perspektiv, lys og skarphet er der i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Ingen linjer ut i hjørner selv om det er bar 1 stakkars mm. som mangler i nedre venstre der jeg tenker 1,5 cm beskjæring av venstresiden for å få buen ut på venstre ramme for da får du inn fra nedre til høyre og ut på venstre. Dessuten vil du dele utgangen med en ut på nedre og en ut på venstre på hver sin side av krysset. Det samme kan du få til på høyre side, men der blir beskjæringen mer drastisk. Nevner også Ca. 5 mm. kutt oppe for å roe ned øvre høyre hjørne. Vel, bare småting jeg ser når jeg som alltid ser etter andre løsninger enn den ekstisterende for å gi Author ideer til å jobbe videre med flere løsninger som her jo funker som den er også selv om jeg er litt skeptisk ti millimeteren nede til venstre. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å klage på. Roar Ser at kutta du beskriver perfeksjonerer utsnittet. Takker. Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Flott perspektiv, lys og skarphet er der i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar Takker for tilbakemeldingen.Hilsen Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg