Gå til innhold

Den kreative gata II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott fortsettelse fra serien i går , aner motivet fra gårsdagen i bakgrunnen . Fargerikt og med masse fine detaljer hele veien. Jeg velger meg v1 i dag og jeg plages ikke av disse ledningene da de hører naturlig til i gatebildet her .

Liker disse fargerike gatefotoene fra Mexico .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flotte veggmalerier på veggene. Sund med de ledningsstrekkene som er overalt :)

Hilsen Rune

Dette var skikkelig kreativt.

Lekker fargeprakt i dette bildet man blir glad av dette!

Hilsen Tove

Flott fortsettelse fra serien i går , aner motivet fra gårsdagen i bakgrunnen . Fargerikt og med masse fine detaljer hele veien. Jeg velger meg v1 i dag og jeg plages ikke av disse ledningene da de hører naturlig til i gatebildet her .

Liker disse fargerike gatefotoene fra Mexico .

Mvh

Alec

Hei alle sammen,kvinner og menn i dag ;)

Tusen takk for fine og positive kommentarer. :)

Det var utrolig morsomt å komme til Mexico, så utrolig fargerikt og flott! Og de innfødte var knøttsmå og tette, tror de hadde endel Inca i blodet.

Lenke til kommentar

En versjon jeg kunne tenkt meg å se her er et stående format av hele rett forfra - eller hvertfall nesten hvis motorsykkelen står i veien, men det har du vel ikke?

V2 blir lett rotete med den nederste delen så jeg kunne tenkt meg en beskjæring rett under den burgunder ballen til venstre for vinduet - og kanskje også til høyre innenfor det gule klubbetrynet. Den grønne trekanten i topp kunne fått smake kloner.

Men når det er sagt så har jeg mang en gang lidt valgets kvaler om hvor beskjæringene skal gå på slikt som dette.

Her er det så mye forskjellig at du kunne lett ende opp med 20 versjoner.

Fantastisk kreative disse Mexene.

Et fenomen vi har i Norge ser heldigvis ut til å mangle her - nemlig taggerne som kommer og ødelegger kunstverk med skribleriene sine utenpå.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

En versjon jeg kunne tenkt meg å se her er et stående format av hele rett forfra - eller hvertfall nesten hvis motorsykkelen står i veien, men det har du vel ikke?

V2 blir lett rotete med den nederste delen så jeg kunne tenkt meg en beskjæring rett under den burgunder ballen til venstre for vinduet - og kanskje også til høyre innenfor det gule klubbetrynet. Den grønne trekanten i topp kunne fått smake kloner.

Men når det er sagt så har jeg mang en gang lidt valgets kvaler om hvor beskjæringene skal gå på slikt som dette.

Her er det så mye forskjellig at du kunne lett ende opp med 20 versjoner.

Fantastisk kreative disse Mexene.

Et fenomen vi har i Norge ser heldigvis ut til å mangle her - nemlig taggerne som kommer og ødelegger kunstverk med skribleriene sine utenpå.

Roar

Hei Roar!

Ja det er mye rart på disse veggene og å få til et skikkelig utsnitt er ikke særlig lett. Jeg har ikke et bilde rett forfra, men det er kanskje lurt det på sånne typer motiv?

Mye flott i Mexico, mer som himmelen å regne når man kommer rett fra Cuba. Endelig god mat, effektive folk og flotte farger alle steder. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...