Gå til innhold

iOS 9-oppdatering slo av vekkerklokken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe annet enn det du gjør? Du er jo inne på hver eneste Android/Windows produkt-tråd å skriver at dette ikke er noe for deg siden det ikke er ios selv om du ikke har brukt annet enn apple produkter i 6-7 år. 

Jeg ser ikke så mange Android/Windows-tråder her:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=33609

Den siste måneden har rogkas deltatt i noe slikt som fire tråder med Android som tema, såvidt jeg kan se, og kommentarene hans der har stort sett vært noe annet enn du påstår.

Kan du forklare hvor du har det du skriver fra? Kom gjerne med noen linker og sitater.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når Apple også bruker billigere deler lure man på kvaliteten

Dette har du mast om lenge. Hvor er dokumentasjonen på det dette er tilfelle?

Det er en påstand du ikke har klart  motbevise enda.,ihvertfall ikke i denne tråden

Det er den som kommer med en påstand som må føre bevis for den, ikke motsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når Apple også bruker billigere deler lure man på kvaliteten

Dette har du mast om lenge. Hvor er dokumentasjonen på det dette er tilfelle?

Det er en påstand du ikke har klart  motbevise enda.,ihvertfall ikke i denne tråden

Det er den som kommer med en påstand som må føre bevis for den, ikke motsatt.

Da må du be den rette personen svare for det , ikke meg

Lenke til kommentar

Er det noe annet enn det du gjør? Du er jo inne på hver eneste Android/Windows produkt-tråd å skriver at dette ikke er noe for deg siden det ikke er ios selv om du ikke har brukt annet enn apple produkter i 6-7 år.

Jeg ser ikke så mange Android/Windows-tråder her:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=33609

Den siste måneden har rogkas deltatt i noe slikt som fire tråder med Android som tema, såvidt jeg kan se, og kommentarene hans der har stort sett vært noe annet enn du påstår.

Kan du forklare hvor du har det du skriver fra? Kom gjerne med noen linker og sitater.

Takk, hekomo. Det er greit å legge fakta til grunn for sånne håpløse og løgnaktige påstander som amiga kaster ut. Men jeg tror neppe han svarer, jeg har en mistanke om at det bare er litt i overkant lett sårbarhet som ligger til grunn for hans innbilte lesing...:-)

Lenke til kommentar

Det er du som kommer med påstanden. Da må du føre bevis for den.

Du tar grundig feil . påstanden er hentet fra forumet et sted

For det første er det irrelevant hvor du har hentet påstanden fra. Det er du som gjengir den, og derfor er det du som må føre bevis for den.

For det andre hentet du også f.eks. påstanden om iOS på Mac via Adobe-programvare fra et sted. Den påstanden var så åpenbart og hårreisende feil at det er på grensen til det utrolige. Men siden det er deg er det ikke særlig utrolig, siden du er villig til å si hva som helst for å hetse Apple.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Syns dere er flinke til å forsvare hverandre jeg. Søtt.

Hvem er "hverandre"? Vi er ingen gruppe, og jeg er i tillegg Android- og Windows-bruker. Jeg sitter med en flunkende ny Android-telefon etter å ha eid kun telefoner med Android så lenge jeg har hatt smarttelefon. Det eneste unntaket er en iPhone 4s som jeg har benyttet i et prosjekt og derfor har liggende, men som kun brukes en sjelden gang for å se hva som skjer på den fronten. Grunnen til at jeg i det hele tatt har denne telefonen er at jeg fikk den gratis i forbindelse med det nevnte prosjektet.

Til daglig sitter jeg på en stasjonær Windows-maskin som jeg har bygget selv fra bunnen, og som er min primærmaskin (jeg liker stor skjerm, mus og tastatur, og ikke minst nok maskinkraft og lagringsplass - i tillegg til å enkelt kunne bytte ut enkeltdeler når det er nødvendig). I tillegg har jeg flere ulike laptops med henholdsvis Windows, Linux og Mac OS, og som jeg bruker til testing.

Jeg er likevel veldig fascinert over Apple-trådene i dette forumet. Og så er det litt vanskelig å la en åpnbar skrøne gli ubemerket forbi.

Lenke til kommentar

Det er du som kommer med påstanden. Da må du føre bevis for den.

Du tar grundig feil . påstanden er hentet fra forumet et sted

For det første er det irrelevant hvor du har hentet påstanden fra. Det er du som gjengir den, og derfor er det du som må føre bevis for den.

For det andre hentet du også f.eks. påstanden om iOS på Mac via Adobe-programvare fra et sted. Den påstanden var så åpenbart og hårreisende feil at det er på grensen til det utrolige. Men siden det er deg er det ikke særlig utrolig, siden du er villig til å si hva som helst for å hetse Apple.

alt det du har skreve om adobe og IOS  er fullstendig irrelevant i debatten her side jeg har forklart års akten for flere måneder siden

saken om hvorvidt Apple bruker billige deler har også lite med tråden her å gjøre 

så hvis du ikke vil bli rapportert til en moderator ( jeg vet ikke hvordan de behandle det ) så bør du kuttet ut maset om IOS og Adobe

forøvrig så var det en på jobb som påstod  hvi du absolutt ikke har fått det med deg tidligere 

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

alt det du har skreve om adobe og IOS  er fullstendig irrelevant i debatten her side jeg har forklart års akten for flere måneder siden

saken om hvorvidt Apple bruker billige deler har også lite med tråden her å gjøre 

så hvis du ikke vil bli rapportert til en moderator ( jeg vet ikke hvordan de behandle det ) så bør du kuttet ut maset om IOS og Adobe

forøvrig så var det en på jobb som påstod  hvi du absolutt ikke har fått det med deg tidligere 

Adobe og iOS er relevant på den måten at det viser hvor troverdig dine påstander og påståtte (hemmelige/ukjente) kilder er. Når du nå påstår at noen et eller annet sted har sagt at Apple bruker billigere deler så kan andre umulig vite om dette er reelt eller bare noe du husker feil eller dikter opp, osv.

Det er merkelig at du skriver at spørsmålet om billige deler har lite med tråden å gjøre når det var du selv som tok opp dette som tema.

Nok en gang: Det er du som kommer med en påstand. Da er det også du som må bevise den. Og spesielt med tanke på din historikk (iOS/Mac/Adobe, m.m.) så er det ekstra viktig at du kommer med noe konkret og verifiserbart, for påstandene dine har ikke særlig høy troverdighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Adobe og iOS er relevant på den måten at det viser hvor troverdig dine påstander og påståtte (hemmelige/ukjente) kilder er. Når du nå påstår at noen et eller annet sted har sagt at Apple bruker billigere deler så kan andre umulig vite om dette er reelt eller bare noe du husker feil eller dikter opp, osv.

Det er merkelig at du skriver at spørsmålet om billige deler har lite med tråden å gjøre når det var du selv som tok opp dette som tema.

Nok en gang: Det er du som kommer med en påstand. Da er det også du som må bevise den. Og spesielt med tanke på din historikk (iOS/Mac/Adobe, m.m.) så er det ekstra viktig at du kommer med noe konkret og verifiserbart, for påstandene dine har ikke særlig høy troverdighet.

nå trenger du en pause her

hvor mange ganger ( med t-skje ) må du ha det inn i hjernen at påstanden om IS og Adobe var an fra jobben som kom med .

hvorfor er du da så frekk å forlanger at jeg må bevise det

At Iphone ble bygd av billige deler var en påstand som dukket opp i en av trådene om Iphone og slett ikke av meg

at du nekter for de sier bare alt om agendaen din

Nå venter jeg bare på at tråden blir stengt

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Jeg tror du må følge bedre med. Dette er nok et eksempel på at du ikke skjønner hva som skjer: Jeg ber deg ikke bevise noe om iOS på Mac via Adobe-programvare. Jeg er fullt klar over at det "bare var noe jeg hørte". Det er også poenget mitt: Du tar ting du tror du hørte eller ting du har hørt løse påstander om et eller annet sted og bruker dette i din argumentasjon.

Det hjelper ikke at andre har kommet med en påstand. Nå er det du som kommer med den, og da må du begrunne den selv.

Lenke til kommentar

Jeg tror du må følge bedre med. Dette er nok et eksempel på at du ikke skjønner hva som skjer: Jeg ber deg ikke bevise noe om iOS på Mac via Adobe-programvare. Jeg er fullt klar over at det "bare var noe jeg hørte". Det er også poenget mitt: Du tar ting du tror du hørte eller ting du har hørt løse påstander om et eller annet sted og bruker dette i din argumentasjon.

Det hjelper ikke at andre har kommet med en påstand. Nå er det du som kommer med den, og da må du begrunne den selv.

Hvorfor maste du da så mye om akkurat den , når alt var oppklart for lenge siden ?

Da har du ikke fått frem det poenget du var ute etter.

i stedet har du bare laget bråk .

vil man noe så bør man være konkret

jeg har prøv der selv .

Noen ganger klages det på at det er for dårlig forklart , eller at poenget ikke blir forstått

Andre ganger klages det på at det er for mye informasjon og poengene blir misforstått

Tenk lit over det når du ønsker poengtere noe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...