CFD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ville selv ha spurt om noen butikken i nærheten trenger hjelp på kveldstid. 3000kr går fint på en uke det.. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 pant alle flaskene du kommer over, deretter spiller du opp panten på kronespill. evt kjøp cola for pengene, det ville jeg har gjort. men da er du jo like langt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hvis du går rundt på dørene med innsamlings bøsse og sier du er fra kirken's nødhjelp eller no, og så sender 10% til en vilkårlig addresse i afrika, har du sikkert allerede sendt en større andel av de innsamlede pengene til de som trenger dem enn de store innsamlingsaksjonene Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hvis du går rundt på dørene med innsamlings bøsse og sier du er fra kirken's nødhjelp eller no, og så sender 10% til en vilkårlig addresse i afrika, har du sikkert allerede sendt en større andel av de innsamlede pengene til de som trenger dem enn de store innsamlingsaksjonene True.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Uansett er det dritsleipt. Tror du hadde følt deg ganske snytt om du nettopp hadde gitt 100kr til en fyr som utga seg for å være en veldedig greie, men som egentlig bare trengte penger til datadeler. Så finn deg en kveldsjobb i en butikk. Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 pante flasker funker fint det, men vil si det beste er å jobbe. tjener du under noen og tyve tusen i året, så skatter du jo ikke for det heller. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Man skatter jo ikke så veldig mye når man må ha skattekort enn frikort da. 10-20% er jo ikke allverden egentlig. Selv skatter jeg 10% ,men skulle ønsket og se hvor mye jeg måtte betale hvis jeg ender på omtrent 30k.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg tjener ca. 35-40k i året. SKatter 6% elns .. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 eg skatter foreløbig 10%, men pga lønna går opp etter hvert så får eg sikkert over 20% snart. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Skaff deg en jobb . Det er slik alle tjener penger, untatt kjeltringer . Endret 18. november 2003 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå