Gå til innhold

Hvordan skaffe 3000kr raskest mulig?

knutby

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest dette fant jeg ut at jeg bare MÅ ha det... Prisen fra microplex.no ligger på 2895,- Hvordan kan jeg skaffe de 3000 raskest mulig? Har et thermaltake Xaser2 som jeg kan selge.. får vel 500+ for det tipper jeg.. Annyways.. jeg trenger penger. Føler liksom ikke for å rane det lokale postkontoret.

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn en bøsse og gå dør til dør og si at du er fra Kirkens Nødhjelp.

Selg Kroppen din.

Tyveri.

Hjelpe ubruklige datakyndige folk med data.

Vask huset

vask bilen

selg sykkelen din

Dra på fest i helga og rapp 3 mobiltelefoner

Kjøp en loff og spylerveske og selg det som hjemmebrennt

Selg mopeden til naboen

Lenke til kommentar

Ta på deg de dristigste klærne du finner, dra til Oslo, finn deg frem til Akershus festning, lok litt rundt i bakgatene der og vent på at en fet, skallet mann med ørering i en kanarigul volvo 240 med kjempeostehøvel og potte-forlenging stopper deg og spør om du vil tjene noen "grunker og gryn..."

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
sell your body to the night!

... Nesten!

Nå som helga kommer så gjør du dette... Slår alltid ann på eldre damer ( 30 og oppover, og de betaler bra)

Ta på deg masse klær som du ikke har stort behov for. Drikk deg rimlig full ( bare pass på å ikke bruk opp pengene du tjener).

Når kl nærmer seg 23.00 så drar du og vennene dine til byen.

Stopp eldre damer og spørr om de vil kjøpe en av klærna du har på det. De første plaggene kan fort bli vansklige, men treffer du et utdrikningslag så kan du ende fort opp med å stå igjen med kun bokser. De betaler for gledlig 150 - 200 spenn for et plagg. Men her kan du prutte opp i pris. Går dette bra så tar du på deg nye klær som du ikke har bruk for og kjører runden engang til.

Skal love deg at du MINST har 3000 da før fredag og lørdagen er omme!!

Good Luck! og ta med deg DigiCam :D

Lenke til kommentar

En jeg kjenner gikk ned til bestemoren sin og sa att han gikk og hengte seg om han ikke fikk 500kr da han sku kjøpe seg eit playstation spill...

du kan jo se om du får di pengene du trenger på den måten.... :roll:

Endret av Raggi
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke alle jeg kjenner "vennene" mine da! :roll:

Det er en jeg gikk på GK med, men han sluttet og flyttet til sverige, til sin mor!

han er litt av en tulling ja! en annen gang tok han ag3'en til faren og gikk å holdt den til hodet på bestemora! bare på gøy!

Han tok og bilen til faren og kjørte til en bensinstasjon for å kjøpe røyk, han var 16-17 år! Da han sku ha røyk spurte damen i kassen etter ID, han viftet med nøklene og pekte på bilen utenfor. Men det hjalp ikke. det ble en bomtur... :lol:

Endret av Raggi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...