Gå til innhold

Parkering: kjøre eller rygge inn?


Morgens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dersom ein er mest opptatt av å unngå bulker ved at døra til nabobilen slår inni sida på bilen, så er det mest effektive at annakvar bil står med fronten inn, og den neste bilen står med fronten ut. Då vil ein parkere slik at passasjersida på bilane står veldig tett slik at ein får ekstra god plass på førarsida (for begge bilane) slik at sjåføren lett kjem seg ut utan at døra kjem borti nabobilen.

 

 

Det var da ein artig tankegang.. Hadde fungert greit om alle køyrte aleina i bilen, men me må vel og sjå på realiteten.

 

Hadde aldri fungert om alle bilar sto parkert tett til ei av sidene i parkeringslommer, fronten inn eller ut..

 

Eg kan fint skriva under på at både mitt og andres køyretøy hadde hatt langt fleire bulker når ei sjossete kjerring og ein unge skal inn på kvar sida, om det blei praktisert slik.

 

Nei, eg takka meg til ein endeparkering, helst eit hjørna med lite aktivitet. Er det ingen parkering tilgjengelig på ein av sidene så halverer ein faren for unødig bulk. Då plasserer eg sjølvsagt bilen på den måten at kjerringa kan opna døro så sjossete hu bare vil.

Lenke til kommentar

Alle parkeringsplassar burde ha ein eigen plass for å sette av passasjerane fyrst, slik at det deretter er berre sjåføren som treng å komme seg inn og ut av bilen.

 

Det å parkere annakvar rettning fungerer best i forhold der alle samarbeidar. Som f.eks. utanfor ein fellesbolig med fleire bebuera der alle er enige om at ein lesser av og tømmer bilen for folk før ein parkere. Og at ein kjøyrer fram bilen før ein lesser inn folk og last når ein skal ut på tur.

Dei andre plassane dette systemet fungerar er på vanlige arbeidsplassar sidan dei fleste pendlarar er åleine i bilen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ein yrkessjåfør i eit vogntog rygger seg nesten utan unntak på plass for å parkere. Eg vil tru alle med førerkort her ser fordelen med det.

 

Eg vil jo påstå at den logiske grunnen for det også gjelder for personbiler, bare i ein litt mindre skala og risiko

 

Ja, jeg rygget nesten på et barn en gang på parkeringsplassen (riktignok i svært lav hastighet), helt normal småbil (type polo), ikke noe barn bak når jeg gikk inn i bilen, men det hadde løpt inn bak bilen i det jeg satte meg inn, og var akkurat lav nok til at man ikke så det ut bakvinduet eller i bakspeilet, og rett bak, så sidespeil heller ikke dekket. En skremmende situasjon.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Med unntak av parkeringshus så er det skjeldan dårlig plass mellom parkeringslukene. Det er tross alt berekna bredde for at to bilar skal kunne passere kvarandre på "vegen" gjennom parkeringsplassen.

 

Så dei fleste plassar kan ein rygge rett bak når ein skal ut av parkeringsluka utan at ein treng å ratte før ein er klar av dei andre parkerte bilane med god margin.

 

 

Deler ikke helt det synet. Jeg synes det bare unntaksvis er plass nok til å rygge helt klar av sidebilene før man begynner å ratte. Eldre parkeringsplasser har ofte relativt god plass, men parkering utenfor nye bygg er gjerne temmelig trange, spesielt om vi snakker om sentral beliggenhet med begrenset plass. Bor i en middels stor by, så de som bor på landet eller i tettsteder har det muligens greiere.

 

For øvrig må jeg innrømme at jeg kjører med snuta inn når jeg parkerer på litt trange parkeringer. Jeg er klar over at det er en uting, og har derfor begynt å rygge inn på alle plasser der det er greit med plass. Føler meg litt usikker på hvor langt bak bilen går, og vil heller tørrtrene med god plass enn å risikere å dytte borti en annen bil.

Endret av Vegard#
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...