=Christian= Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Steam for spill, Spotify for musikk. For film har vi ...Netflix? Nah, på både steam og Spotify kommer det nyere utgivelser, Netflix tar det år og dag for å få noe relativt nytt. På tide å få samle alt på ett sted for film/tv også. Netflix lager ris til egen bak ved å prøve å stoppe VPN aldrig har flere poblemet ved dette og da er Netflix død i mine øyne! Netflix har avkreftet at de skal stoppe VPN-bruk. Det er nok bare noe tull noen med andre interesser har diktet opp Lenke til kommentar
=Christian= Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Takket være spotify, som jeg abbonerer på, har jeg nå brukt rundt 6000 kroner på musikk de siste 5 årene. Hvor mye brukte jeg på musikk før spotify kom ut? Har vel kanskje kjøpt 5 stk CD'er de siste 15 årene. Har ikke brukt en eneste torrent siden jeg begynte å abbonerer på spotify. Platebransjen burde være takknemlig! Akkurat samme som meg. Og i tillegg er mitt svar til de artistene som nekter å være på Spotify: Dere finnes ikke! Da hører jeg på noe annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg