Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Jeg skal være med i Battleborn Closed Technical beta og har fått beskjed om at spillet vil åpne for testing 1 PM EST 29. Oktober. Ifølge flere nettsider og egen kunnskap så er jo det tidlig på dagen. Eller har jeg missforstått ? Er dette kvelden ? Endret 29. oktober 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hva er spørsmålet ditt egentlig? Om det svaret du fikk når du googlet det er riktig? Det er det nok. AtW Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Hva er spørsmålet ditt egentlig? Om det svaret du fikk når du googlet det er riktig? Det er det nok. AtW Gretten ? Jeg skriver her for og høre om det er noen andre som evt vet noe mer om tidssoner en meg, jeg er veldig dårlig på det og tenkte jeg kanskje hadde missforstått eller sett på feil. Norge har jo både CEST og GMT+1 osv, jeg blir forvirra av det tidstullet og spør derfor her om jeg har riktig eller om det er feil. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) 1PM PST (Pacific standard time) Som de oprerer med i noen steder i Nord Amerika. Så pr dags dato (med vintertider osv) så er det -7 GMT (altså greenwich time i england) og vi er 1 time ekstra i forhold til england. Så alt i alt vil nok 1PM PST tilsvare 20:00 i norge (give or take 1 time) Edit: Så nå at du skrev EST (Eastern Standard Time) Se her: http://www.timeanddate.com/worldclock/usa/new-york De ligger atm 5 timer etter oss. Så kl 1PM EST = kl 18:00 norsk tid Endret 29. oktober 2015 av fjs Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Djeez, folk er daarlig i tidssoner...! 1PM EST = 18.00 norsk tid. EST = UTC -4Norge = UTC +1Differansen blir 5 timer.13 + 5 = 18. 18.00 Endret 29. oktober 2015 av Zash Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Der ser du, Tenkte feil på AM og Pm her. Det med tidssoner går aldri ordentlig inn hos meg xD Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) 1 PM Eastern standard time (EST) er klokka ett om ettermiddagen øst i Amerika, og da er klokka sju om kvelden (19.00) her ved vår normaltid. EST er UTC - 5, vi er i UTC + 1. Seks timers tidsforskjell, og vi er er foran dem. Men denne uka er morsom. Så vidt jeg forstår av wikipedia er de fortsatt på sommertid til første helg i november, eastern daylight time (EDT). UTC - 4. Vi har allerede stilt klokka fra UTC + 2 til UTC + 1. Altså er tidsforskjellen fem timer denne uka. 1 PM 'over there' blir 18:00 her. Så kan man lure på om de som har oppgitt klokkeslettet i EST og ikke EDT mener EDT eller EST roter med begrepene, eler om de mener EST uten sommertid, selv om de fortsatt bruker sommertid. Du bør være klar klokka 18, men forberedt på at det ikke skjer noe før klokka 19. Dette er ikke lett, og jeg garanterer heller ikke at jeg har regnet rett. Endret 29. oktober 2015 av Svinks 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 http://www.worldtimebuddy.com/est-to-gmt-converterDenne er veldig grei for å finne ut hva klokker blir Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Akkurat i disse dager det litt spesielt. Vanligvis er Norge 6 timer foran amerikansk østkyst, men USA bytter til vintertid 1. november -- og vi allerede har byttet. Så det er 5 timer foran nå, altså kan du regne med at det åpner klokken 6 på kvelden norsk tid. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Eller bare http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=20151029T13&p1=179&p2=187 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hva er spørsmålet ditt egentlig? Om det svaret du fikk når du googlet det er riktig? Det er det nok. AtW Gretten ? Jeg skriver her for og høre om det er noen andre som evt vet noe mer om tidssoner en meg, jeg er veldig dårlig på det og tenkte jeg kanskje hadde missforstått eller sett på feil. Norge har jo både CEST og GMT+1 osv, jeg blir forvirra av det tidstullet og spør derfor her om jeg har riktig eller om det er feil. Jeg var ikke gretten, jeg skjønte bare ikke helt spørsmålet, om man søker på 1pm est to cet (eller liknende) som du har gjort, så får man jo riktig svar. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå