Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Veslefrikk i 6 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg ser på og vurderer dine skulpturbilder så leter jeg etter uttrykk og vinklinger som løfter seeropplevelsen utover det ordinære. Og vanligvis er det ikke vanskelig å å finne det jeg leter etter i dine bidrag. Det er noe med farger, lys, utsnitt og etterbehandling som løfter det hele. Bildene her gir alle sammen forskjellige uttrykk. Skal jeg velge blir det V1, V5 og V6 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 De er jo severdige alle sammen i sine forskjellige utrykk, men personlig lander jeg på V1 som tiltaler meg mest. Interessant dikt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det blir nr 4 og 6 på meg i dag, de var skikkelig fine. De var fine de andre også altså, men disse to litt ekstra. ☺ Artig å se hvordan motivet endrer seg ved at du går rundt statuen. Nesten så man føler Veslefrikk bevege seg. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Veldig bra. Så mange uttrykk fra et monument. Like flotte alle sammen. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Å velge her er ikke lett men jeg velger meg v2, v4 og v6 V6 synes jeg har den beste komposisjonen sammen med den flotte og kreative etterbehandlingen . For ikke å glemme diktet som en fin bonus. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fine bilder Roar. V1 er det jeg liker best. Det er kjempeskarpt og har fine farger. Utsnittet er fint med tanke på at det ikke er noe vissvass med i bildet. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg