Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynner å hate livet mitt....

Anbefalte innlegg

Kjenner virkelig at dette begynner å ta på når jeg ser på hvor suksessful andre er akademisk og sosialt egentlig,er villig til å gjøre en forandring, som sagt har jeg gjort det før,men bare tenker på om folk kommer til å fortsette å gi fullstendig F selvom jeg prøver å gjøre meg kjent med dem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På meg virker det som at du stresser i alle fall nok til at andre fanger opp om det og enten lar seg irritere av det eller føler seg stresset av det selv. Når du blir kjent med ukjente så er hele dealen å finne noe kjent mellom dere. Noe felles. Om de er uinteressert så er det nok fordi det du snakker om ikke er noe dere har felles.

Lenke til kommentar

På meg virker det som at du stresser i alle fall nok til at andre fanger opp om det og enten lar seg irritere av det eller føler seg stresset av det selv. Når du blir kjent med ukjente så er hele dealen å finne noe kjent mellom dere. Noe felles. Om de er uinteressert så er det nok fordi det du snakker om ikke er noe dere har felles.

er det serr mulig å være så hit and miss? da virker det som om jeg har misset jævla mye hvertfall

Lenke til kommentar

Skal ut på byen etter eksamen,men har på følelsen at det går til helevete. Kommer selfølgelig til å fortsette å prøve men er bare realistisk,virker ikke som om ting kommer til å gå i min favør ettersom jeg har prøvd å skaffe meg buds siden videregående men har gått til helevete,høres pesimistisk ut,men er bare realistisk. Hvis jeg ikke har klart å skaffe meg venner nå,så er jeg fucked basically

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...