RuneTh666 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva er forskjellene på 2013 og 2016 av Office? Verdt å kjøpe 2016 når jeg har 2013 Pro og fornøyd med funksjonene der? Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Nei det ville jeg ikke gjort. En av de store forskjellene er støtte for at flere kan jobbe i samme dokument, ellers ser jeg ikke så mye forskjell. Mye grafisk endring da. 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Nei det ville jeg ikke gjort. En av de store forskjellene er støtte for at flere kan jobbe i samme dokument, ellers ser jeg ikke så mye forskjell. Mye grafisk endring da. Ok, takk for det. Tipper jeg blir stående på 2013 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det spørs veldig hva du bruker av Office og bruker det til. En enorm forbedring er i Excel, der de gamle og forbedrede tilleggspakkene PowerPivot, PowerMap og PowerQuery nå er fullt integrert i selve Excel 2016. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå