Lassern Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 E.W. Street Art Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Veldig bra panorert og overlappet , det eneste jeg ser av overlappingen (tror jeg) er gjerdet til høyre som har fått seg en knekk. Går ut fra at du har overlappet både vannrett og loddrett. Liker dette ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Veldig bra panorert og overlappet , det eneste jeg ser av overlappingen (tror jeg) er gjerdet til høyre som har fått seg en knekk. Går ut fra at du har overlappet både vannrett og loddrett. Liker dette ! Mvh Alec Takk for hyggelig tilbakemelding, Alec. Jeg måtte sjekke originalbildet, og knekken er der også (hvis vi mener den samme). Jeg tror uregelmessighetene i gjerdet forsterkes av "teleperspektiv". Bildet er tatt med en 150mm på 1,7 crop. Det er 5 stående bilder i to høyder. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Resultatet er jo helt ok. Vanskelig å oppdage at det er lappet sammen. Fint motiv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Resultatet er jo helt ok. Vanskelig å oppdage at det er lappet sammen. Fint motiv. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for fin tilbakemelding, Ragnar. Jeg ser du fotograferer med en Fuji x-trans. Denne fila er jo ikke så mye større enn det du kunne fått i et opptak med Fuji'n. Tror du det kunne gitt et filteknisk bedre resultat? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Resultatet er jo helt ok. Vanskelig å oppdage at det er lappet sammen. Fint motiv. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for fin tilbakemelding, Ragnar.Jeg ser du fotograferer med en Fuji x-trans. Denne fila er jo ikke så mye større enn det du kunne fått i et opptak med Fuji'n. Tror du det kunne gitt et filteknisk bedre resultat? Nå spør du mer enn en ikke vis mann kan svare. I utgangspunktet tror jeg ikke en vil merke noen synlig forskjell, men det blir bare synsing. Skj Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Resultatet er jo helt ok. Vanskelig å oppdage at det er lappet sammen. Fint motiv. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for fin tilbakemelding, Ragnar.Jeg ser du fotograferer med en Fuji x-trans. Denne fila er jo ikke så mye større enn det du kunne fått i et opptak med Fuji'n. Tror du det kunne gitt et filteknisk bedre resultat? Nå spør du mer enn en ikke vis mann kan svare. I utgangspunktet tror jeg ikke en vil merke noen synlig forskjell, men det blir bare synsing.Skj OK. Takk for svar. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ikke noe jeg med mine juklafingre ville prøvd på dette hvilket er grunnen til at jeg aldri har begynt å jobbe med lag. Ikke finner jeg noen uregelmessigheter her. Hva spenningen i bildet angår så er jeg inne på enten en beskjæring til venstre rett innenfor den grå boksen og det grønne som ender i veggen - eller til høyre rett innenfor hushjørnet da jeg tror et av de foreslåtte kuttene vil øke spenningen i bildet. Men når det er sagt så vil vel noe slikt bety at du har nedlagt en del unødvendig arbeid med lappeteppet ditt så jeg tror ikke forslaget vil bli fulgt. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Ikke noe jeg med mine juklafingre ville prøvd på dette hvilket er grunnen til at jeg aldri har begynt å jobbe med lag. Ikke finner jeg noen uregelmessigheter her. Hva spenningen i bildet angår så er jeg inne på enten en beskjæring til venstre rett innenfor den grå boksen og det grønne som ender i veggen - eller til høyre rett innenfor hushjørnet da jeg tror et av de foreslåtte kuttene vil øke spenningen i bildet. Men når det er sagt så vil vel noe slikt bety at du har nedlagt en del unødvendig arbeid med lappeteppet ditt så jeg tror ikke forslaget vil bli fulgt. Roar Takker for fin tilbakemelding, Roar Forslaget ditt blir nok ikke fulgt, men det er fordi jeg har fotografert et dekorert hus, ikke reprodusert en annens kunstverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg