IwwY^^ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg velger oppløsning og diverse og trykker play, så kommer intro videon men da jeg trykker på space eller da liksom menyene burde komme får jeg denne feilmeldingen : Exception in engineInit:R_ScriptLoader: Closing bracket "]" in line 1 of "\data\database\Sounds\Scripted_Cleaner.h" found without opening bracket! Hva betyr det, hvordan får jeg fikset det? Hadde vært fint med svar. Takker Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg har også fått denne feilmeldingen, og for meg er det da innlysende å spørre om følgende: Har du overklokket CPU, minne eller skjermkort? Er dette tilfellet, klokk ned til feilmeldingen forsvinner. Har du også oppgradert til versjon 1.01 av MP2? Endret 14. november 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Spilte gjennom hele spillet i kveld...Øh natt fikk 5 feilmeldinger med påfølgende restart 2 i sluttsekvensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå