Corey Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei alle godhjertete datanerds! I butikken der jeg jobber har jeg fått i oppgave å lage en gaming mus demo. En oppgave som i seg selv høres ganske enkel ut, men jeg vil gjøre den best mulig! Blant annet er det jo masse lys på disse musene som gjør at di blir fine blikkfang! Spørsmålet er: Hvordan kan jeg få disse til å lyse uten å bruke en datamaskin? Om det går an? Når jeg kobler dem inn i en USB-lader så er det lys på undersiden men ikke oppå. På forhånd takk Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei alle godhjertete datanerds! I butikken der jeg jobber har jeg fått i oppgave å lage en gaming mus demo. En oppgave som i seg selv høres ganske enkel ut, men jeg vil gjøre den best mulig! Blant annet er det jo masse lys på disse musene som gjør at di blir fine blikkfang! Spørsmålet er: Hvordan kan jeg få disse til å lyse uten å bruke en datamaskin? Om det går an? Når jeg kobler dem inn i en USB-lader så er det lys på undersiden men ikke oppå. På forhånd takk Hvilken mus er det snakk om ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei alle godhjertete datanerds! I butikken der jeg jobber har jeg fått i oppgave å lage en gaming mus demo. En oppgave som i seg selv høres ganske enkel ut, men jeg vil gjøre den best mulig! Blant annet er det jo masse lys på disse musene som gjør at di blir fine blikkfang! Spørsmålet er: Hvordan kan jeg få disse til å lyse uten å bruke en datamaskin? Om det går an? Når jeg kobler dem inn i en USB-lader så er det lys på undersiden men ikke oppå. På forhånd takk Hvilken mus er det snakk om ? En Razer deathadder-gaming mus Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kjenner ikke den desverre, forsøkt å kontakte Razer direkte ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Uten at jeg er noe ekspert på området, så blir vel disse lysene styrt av driverene på PCen? Dvs du må bruke en PC med driverene installert? Aner ikke om det funker på Linux, med feks Raspberry PI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå