smort1 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 På Moldes tak! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det var ikke mye tvil om hvem sitt bilde dette var. Nydelig utsikt og et flott bilde. Dette var i morges det kanskje? Det var litt sånne skyer da så jeg. Seilet tok litt mye oppmerksomhet nedi hjørnet, men båten veier litt opp for det. Egentlig er det båten som gjør det lille ekstra i bildet. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Her er jeg absolutt enig med Helene. Båten gjør bildet og Seilet var et blikkfang. Men for all del, bildet er praktfullt med sine fine skyer og farger. Stemningsfullt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Flott utsikt, med ville fjell i syningom. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Fantastisk lys og farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Et nydelig panorama med en fantastisk utsikt , toppet med fine farger , fint lys og masse detaljer. Her skulle vi absolutt ha vært. Mvh Alec. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Veldig flott skue, med masse å se, forgrunn som bakgrunn. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Det var ikke mye tvil om hvem sitt bilde dette var. Nydelig utsikt og et flott bilde. Dette var i morges det kanskje? Det var litt sånne skyer da så jeg. Seilet tok litt mye oppmerksomhet nedi hjørnet, men båten veier litt opp for det. Egentlig er det båten som gjør det lille ekstra i bildet. Takker, Helene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Her er jeg absolutt enig med Helene. Båten gjør bildet og Seilet var et blikkfang. Men for all del, bildet er praktfullt med sine fine skyer og farger. Stemningsfullt! Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Flott utsikt, med ville fjell i syningom. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Fantastisk lys og farger. Takker, eriknor! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Et nydelig panorama med en fantastisk utsikt , toppet med fine farger , fint lys og masse detaljer. Her skulle vi absolutt ha vært. Mvh Alec. Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Veldig flott skue, med masse å se, forgrunn som bakgrunn. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Veldig fint smort1. Utsikten er veldig flott. Helt spesielle fjell der. Nesten litt nordnorge-aktig over de. Fint lys og liv med båten. Jeg regelrett elsker de skyene. Kanskje en liten tilt med klokka. -Frode Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Veldig fint smort1. Utsikten er veldig flott. Helt spesielle fjell der. Nesten litt nordnorge-aktig over de. Fint lys og liv med båten. Jeg regelrett elsker de skyene. Kanskje en liten tilt med klokka. -Frode Takker, Frode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg