H?rselsvern Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Nederst over grønnsakshyllen min er det en slags plugg, ser ut og er på samme størrelsen som en oljepeilepinne til mc. Klarte selvsagt å rive denne ut når jeg vasket kjøleskapet, men jeg klarte ikke få den ordentlig inn igjen. Er dette noe som må ordnes, og hva er funksjonen til denne pluggen? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Regner med det var i hullet som er i vannoppfangerrenne, som tar i mot vann som vil renne fra bakveggen inne i skapet av og til. Pluggen var nok ikke helt tett, dryppvann ledes ned bak skapet til en vannoppsamler over motoren. Der vannet fordamper. Pluggen skal hindre at fremnedlegmer skulle sette seg fast i hullet... Nederst over grønnsakshyllen min er det en slags plugg, ser ut og er på samme størrelsen som en oljepeilepinne til mc. Klarte selvsagt å rive denne ut når jeg vasket kjøleskapet, men jeg klarte ikke få den ordentlig inn igjen. Er dette noe som må ordnes, og hva er funksjonen til denne pluggen? Se respons over, trykte feil, ble et nytt innlegg i tråd. No frost kjøleskap har ikke slikt, de har vifteåpning i bakvegg. ## Dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 28. oktober 2015 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det er en plugg som aldri var helt tett, den skal la smeltevann renne forbi slik at en åpen tank skal kunne samle inn smeltevannet på baksiden av kjøleskapet. Denne funksjonen er spesielt nyttig dersom du kutter strømmen til kjøleskapet, for da vil isen smelte. 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 tusen takk for svar, da er det ingen krise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå