Gå til innhold

Dagbladet er jysla flinke til å gi 6'ere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det verdt å huske på at Dagbladet ikke er en kilde for hardcore gamere eller gamere generellt. Avisers spillanmeldelser bør ikke tas for høytidelig om man er en gamer, men de er en veldig god pekepinn for de mer uvitende om spill, som f.eks foreldre og/eller besteforeldre som vil kjøpe spill til sine barn/barnebarn. Hvis man kikker på dagbladets spill som har fått 6er i terningkast så er det nesten bare kvalitets spill det er snakk om, og da er det lite å utsette på denne saken....

Lenke til kommentar

Spør du meg så ser det egentlig ganske greit ut. De som har fått 6 er jo stort sett de spillene folk på dette forumet roser opp i skyene også. Nå har jeg bare ett av de som har fått 6 av de nyeste spillene og det er SSX3 og det må jeg bare si - det er den klareste 6'ern på lenge!

Lenke til kommentar

Jeg må si de som lager anmeldelsene til dagbladet.no, ser ut til å være en gjeng med unger. Til og med broren min på 14 lagde bedre anmeldelser når han hadde "elevenes valg".

Eks på dårlig journalistikk:

http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/11/14/383545.html

Går det ikke ann å bruke WASD i versjon 1.0?... hmmm rart. Funka fint her. Ingen co-operativ nei? Men om vedkommende hadde sjekka en rekke forum så får han vite at det kommer om ikke så altfor lenge. At man mister savegames er jo også helt vanlig når man installerer en patch. I allefall ikke uvanlig.

Det virker som om "journalisten" har skrevet omtalen i sinne. At han gir den 3 er en annen sak, men det er rett og slett en latterlig dårlig omtale på alle måter, og for min del så gir det liten innsikt i hvordan spillet er.

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar
At man mister savegames er jo også helt vanlig når man installerer en patch. I allefall ikke uvanlig.

Det har jeg aldri opplevd :/

Synes det var vel mange 6'ere der, som kanskje heller burde vært justert ned et hakk, slik at man fikk se hvilke spill som skilte seg virkelig ut fra resten.

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar
Ingen co-operativ nei? Men om vedkommende hadde sjekka en rekke forum så får han vite at det kommer om ikke så altfor lenge.

Jo, men de fleste anmeldere anmelder faktisk spill slik de er i det øyeblikket de slippes. Hvis en funksjon mangler i spillet er det et minuspoeng, selv om det kommer tillegg som fikser det en gang i fremtiden.

Om et spill shippes med en million bugs, bør det få kritikk for det, selv om det kommer hundre patcher i fremtiden som fikser de bugsene.

Lenke til kommentar

Som det ble sagt, dagbladet er en avis for den mer gjennomsnittlige spilleren. Når det er sagt så burde 6 allikevel være vanskelig å få. Spørsmålet er vel mer om dagbladets anmeldere er så veldig objektive, eller om den som har likt myth 2 er den som anmelder myth 3 etc.

Lenke til kommentar
Jeg må si de som lager anmeldelsene til dagbladet.no, ser ut til å være en gjeng med unger. Til og med broren min på 14 lagde bedre anmeldelser når han hadde "elevenes valg".

Eks på dårlig journalistikk:

http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/11/14/383545.html

Går det ikke ann å bruke WASD i versjon 1.0?... hmmm rart. Funka fint her. Ingen co-operativ nei? Men om vedkommende hadde sjekka en rekke forum så får han vite at det kommer om ikke så altfor lenge. At man mister savegames er jo også helt vanlig når man installerer en patch. I allefall ikke uvanlig.

Det virker som om "journalisten" har skrevet omtalen i sinne. At han gir den 3 er en annen sak, men det er rett og slett en latterlig dårlig omtale på alle måter, og for min del så gir det liten innsikt i hvordan spillet er.

Oii da.

Jeg brukte WASD fra første sekund jeg også, ikke mistet jeg savingene selv om jeg patcha heller. Måtte bare velge profilen på nytt, verre var det ikke.

Må si meg enig at det skuffer stort at coop-multi ikke var med. Det var jo fantastisk bra forrige gang. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...