Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Høsttur langs Kyststien Oslofjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Et svært severdig og høstlig bilde, flott med alleen og alle bladene på bakken som kommer så godt fram. (Må ses i fullstr for å komme til sin rett, som alle bilder innpå her). mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Ute og lufter konemor igjen...eller kanskje det er motsatt? Nydelig med alle løvene på stien, fikke skikkelig lyst å gå denne turen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Et svært severdig og høstlig bilde, flott med alleen og alle bladene på bakken som kommer så godt fram. (Må ses i fullstr for å komme til sin rett, som alle bilder innpå her). mvh Fredrik Hei, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Ute og lufter konemor igjen...eller kanskje det er motsatt? Nydelig med alle løvene på stien, fikke skikkelig lyst å gå denne turen. Det påstås at det er omvendt, i all fall i dette tilfellet. Det er bare å komme nedover, vi skal vise dere rundt i lokalterrenget her. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Nydelig bilde fra høstturen ,flott høstlig fargepalett og med kyststien som leder oss innover i bildet og ut på tur. Det er ikke vanskelig å komme seg ut på tur i slike omgivelser. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Nydelig bilde fra høstturen ,flott høstlig fargepalett og med kyststien som leder oss innover i bildet og ut på tur. Det er ikke vanskelig å komme seg ut på tur i slike omgivelser. Mvh Alec Takk for svært hyggelig kommentar Alec ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Snart er alle blade faldet af og de grønne Bøge blade viser sig igen ..ser frem til den tid..fint billede med god stemning vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Snart er alle blade faldet af og de grønne Bøge blade viser sig igen ..ser frem til den tid..fint billede med god stemning vh Suss Takk for din hyggelige kommentar Suss ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Se, der var'a igjen gitt. Her går du kjerringa mi en høy gang - omtrent alle de bilder hun tar av meg er av ræva mi av en eller annen grunn. Her passer det jo fint med mer vei å gå samtidig som hun er på vei fra fotografen. Den tregruppa helt ute til venstre er jeg litt inn på tanken å klippe vekk da jeg føler at blikket stadig vil borti der uten at det har noe der å gjøre. Ellers er det vanskelig å finne noe mer å pirke på her. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Her var det høst, men langt fra kommet så langt som hvor jeg bor. Fine kontraster mellom høst og fortsatt litt sommer i trærne. Liker denne tida best på høsten. Når det er mest fargekontraster. Fint bilde! -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Se, der var'a igjen gitt. Her går du kjerringa mi en høy gang - omtrent alle de bilder hun tar av meg er av ræva mi av en eller annen grunn. Her passer det jo fint med mer vei å gå samtidig som hun er på vei fra fotografen. Den tregruppa helt ute til venstre er jeg litt inn på tanken å klippe vekk da jeg føler at blikket stadig vil borti der uten at det har noe der å gjøre. Ellers er det vanskelig å finne noe mer å pirke på her. Roar Hei Roar, det blir mye bakfra bilder for meg også, men da av hun jeg bor sammen med (men det er uansett bedre enn om jeg skulle ha vært med). Treklynga helt til venstre kunne med fordel vært kuttet vekk, 1-0 til deg her. Takk for hyggelig og munter kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Her var det høst, men langt fra kommet så langt som hvor jeg bor. Fine kontraster mellom høst og fortsatt litt sommer i trærne. Liker denne tida best på høsten. Når det er mest fargekontraster. Fint bilde! -Frode Enig, liker denne tida på høsten jeg også. Takk for din fine kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg