Gå til innhold

Høsttur langs Kyststien Oslofjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ute og lufter konemor igjen...eller kanskje det er motsatt? Nydelig med alle løvene på stien, fikke skikkelig lyst å gå denne turen. :)

Det påstås at det er omvendt, i all fall i dette tilfellet.

Det er bare å komme nedover, vi skal vise dere rundt i lokalterrenget her.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde fra høstturen ,flott høstlig fargepalett og med kyststien som leder oss innover i bildet og ut på tur.

Det er ikke vanskelig å komme seg ut på tur i slike omgivelser.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Se, der var'a igjen gitt.

Her går du kjerringa mi en høy gang - omtrent alle de bilder hun tar av meg er av ræva mi av en eller annen grunn.

Her passer det jo fint med mer vei å gå samtidig som hun er på vei fra fotografen.

Den tregruppa helt ute til venstre er jeg litt inn på tanken å klippe vekk da jeg føler at blikket stadig vil borti der uten at det har noe der å gjøre.

Ellers er det vanskelig å finne noe mer å pirke på her.

Roar

Lenke til kommentar

Se, der var'a igjen gitt.

Her går du kjerringa mi en høy gang - omtrent alle de bilder hun tar av meg er av ræva mi av en eller annen grunn.

Her passer det jo fint med mer vei å gå samtidig som hun er på vei fra fotografen.

Den tregruppa helt ute til venstre er jeg litt inn på tanken å klippe vekk da jeg føler at blikket stadig vil borti der uten at det har noe der å gjøre.

Ellers er det vanskelig å finne noe mer å pirke på her.

Roar

Hei Roar, det blir mye bakfra bilder for meg også, men da av hun jeg bor sammen med (men det er uansett bedre enn om jeg skulle ha vært med). Treklynga helt til venstre kunne med fordel vært kuttet vekk, 1-0 til deg her. Takk for hyggelig og munter kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Her var det høst, men langt fra kommet så langt som hvor jeg bor. Fine kontraster mellom høst og fortsatt litt sommer i trærne. Liker denne tida best på høsten. Når det er mest fargekontraster. Fint bilde!

-Frode

Enig, liker denne tida på høsten jeg også. Takk for din fine kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...