Gå til innhold

[Løst] 5820k-Gtx 980 vs 4790k-Gtx 980 Ti


FranZe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spis havregrøt i et par uker, så lever du sunt OG har råd til 5820K+980ti, samt en 144hz skjerm. 60hz suger noe sinnsykt! Da er det bedre å ta bort litt eyecandy, for å få litt høyere fps. Selv ved surfing på nett og generell vimsing inne i windows, så er 60hz ødeleggende for husfreden :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spis havregrøt i et par uker, så lever du sunt OG har råd til 5820K+980ti, samt en 144hz skjerm. 60hz suger noe sinnsykt! Da er det bedre å ta bort litt eyecandy, for å få litt høyere fps. Selv ved surfing på nett og generell vimsing inne i windows, så er 60hz ødeleggende for husfreden :p

 

Det står mellom de 2 valgene jeg har satt opp. Skjermen kan diskuteres :)  Har 4790k fra før og tenkte å kjøpe noe lignende dette http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=65134210&searchclickthrough=true&searchQuery=gtx+980+tiom kvittering medfølger. Da blir det eventuelt å bytte dette med 5820k og Gtx 980.

 

Havregryn og vikingmelk er en blanding (i slike små glidelås poser) jeg pleier å spise en del på tur ellers, bare å tilsette vann så er måltidet klart :)  Tror jeg står over det, viktig å ikke bli helt lei. Husfreden ja, synes jeg ser det for meg at min samboer står å kokkelerer mat til 5 og jeg skal overprøve dette med havregrøt  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...