Økonom12 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Sist gang jeg testet meg for klamydia fikk jeg sprøyte nedi urinet i røret selv, denne gangen fulgte hun meg på toalettet og ga meg en kopp, jeg tissa i koppen og gikk tilbake til kontoret hennes, der tok hun koppen og satt et papir over og satt det til side. Har jeg ikke rett på å se at hun faktisk sprøyter mitt urin nedi testrøret? Hvordan har dette blitt praktisert hos dere? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg måtte trøkke en forvokst q-tips inn litt i penis. Verste jeg har gjort. Neste gang insisterer jeg på urinprøve. Når det er sagt har jeg ikke hørt om at det er vanlig at du selv får sprøyte urin ned i testrøret. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg pissa i en kopp og la den i en postkasse. Fikk melding to uker senere om at jeg hadde klamydia, fikk to piller, og alt var bra Anonymous poster hash: dd619...7c8 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 jeg går inn på doen på legesenteret uten å ha bestilt noen time eller tatt noe kontakt i forveien, pisser i et drikkebeger som står der, går til skranken blant alle pasientene, setter koppen med piss på skranken foran alle sammen, sier jeg skal teste for klamydia, sier navn og fødselsnummer, forlater stedet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Bestiller test på nett fra Olafiaklinikken. Tisser i glass og sender inn til de, og får svar etter 2 uker om den var negativ eller positiv. Er den positiv blir du automatisk innkalt til en time. Endret 29. oktober 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hos meg var alt bra. Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg