knut h Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei jeg har lyst til å studere informatikk etter vgs3, men karaktersnittet mitt er for lavt til å komme inn på informatikk på NTNU, men høyt nok til Agder. Er hvor stor er forskjellen på de to, både når det gjelder kvalitet og jobb etter master? (informatikk med fokus på programmering og system utvikling) har mulighet til å bruke 1 eller 2 år på å skaffe studie poeng for NTNU men vet ikke om det er verdt det? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei jeg har lyst til å studere informatikk etter vgs3, men karaktersnittet mitt er for lavt til å komme inn på informatikk på NTNU, men høyt nok til Agder. Er hvor stor er forskjellen på de to, både når det gjelder kvalitet og jobb etter master? (informatikk med fokus på programmering og system utvikling) har mulighet til å bruke 1 eller 2 år på å skaffe studie poeng for NTNU men vet ikke om det er verdt det? Start der du kan komme inn, og så kan du eventuelt søke 2-årig master ved NTNU. Sistnevnte er kanskje litt dårlig gjort mot de som tar bachelor ved NTNU, men det er lov. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Heilt enige! Agder er faktisk veldig bra, men eg synes programmene dei har til master er for lite tekniske i forhald til NTNU. Uansett etter endt utdanning og med dei riktige valfaga så får du jobb på flekken med utdanning fra UiA. Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå