AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Dersom deres partner skulle på seminar med jobben, med en gruppe på 10 andre mennesker, deriblant andre single likesinnede i samme yrke, av motsatte kjønn,og de skulle bo på hotell sammen(ikke samme rom selvfølgelig), og denne gruppa også gikk ut på utesteder på kveldene, og partneren din også har snakket på telefon om 2 gamle kjente av det motsatte kjønn som han/hun ikke har sett på flere år tilfeldigvis var i denne gruppen.Ville dere sovet lett om natten, vel vitende om hvor deres partner er og hva han/hun gjør? Ville det vært helt uproblematisk? Jeg kan jo ikke nekte noen dette, men jeg føler et lite ubehag i magen når jeg sover alene nå. Anonymous poster hash: 127fb...c82 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Stoler du ikke på partneren din? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 28. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2015 Dette er et alvorlig problem som må tas ved rota. Aldri stol på partneren din, sjalusi er den beste medisin! 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Stoler du ikke på partneren din? Jo, og jeg står ikke i veien for han/hun. Men det er nå engang slik at de aller fleste utroskap skjer på jobb-seminarer og firmafester, spesielt da hvor overnatting/hoteller og alkohol er involvert. Og de fleste stoler nok alikevell på partneren sin. Anonymous poster hash: 127fb...c82 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 hadde sovet veldig godt om natten her ihvertfall. stoler på hun Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 hadde sovet veldig godt om natten her ihvertfall. stoler på hun For å dra den litt langt da, ville du sovet like rolig om hun var på fest i Aya Napa? Anonymous poster hash: 127fb...c82 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Ville dere sovet lett om natten, vel vitende om hvor deres partner er og hva han/hun gjør? Ville det vært helt uproblematisk?Aldri hatt noe problem med dette. Stoler såpass på dama mi. Jo, og jeg står ikke i veien for han/hun. Men det er nå engang slik at de aller fleste utroskap skjer på jobb-seminarer og firmafester, spesielt da hvor overnatting/hoteller og alkohol er involvert. Og de fleste stoler nok alikevell på partneren sin. Nå må du bestemme deg. Stoler du på partneren din eller ikke? Hvis du stoler på partneren din så har du ingenting å frykte. Det er ikke noe "men". For å dra den litt langt da, ville du sovet like rolig om hun var på fest i Aya Napa?Hvis jeg hadde visst hu var sammen med venninner eller noe, ja. Om hu var aleine hadde jeg kanskje vært litt urolig. Men det hadde vært med tanke på kriminaliteten der nede. Ikke redsel for utroskap. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Nå må du bestemme deg. Stoler du på partneren din eller ikke? Hvis du stoler på partneren din så har du ingenting å frykte. Det er ikke noe "men". Jo, det synes jeg det er. De aller fleste som er utro har nok partnere som stoler på dem, så det at man ikke har noe å frykte så lenge man stoler på dem, er ikke riktig. Jeg hadde trodd dette var noe man måtte arbeide om og snakke om sammen, og at det kan være naturlig med slike følelser, så lenge de ikke tar overhånd(som i at jeg hadde nekta partner å gå ut med jobben). Men skjønner at jeg er unormalt sykelig sjalu Anonymous poster hash: 127fb...c82 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Problemet her er at det hjelper deg ingenting å sitte og være sjalu, selv om det så skulle være at hun faktisk var utro. Endret 28. oktober 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det er ikke sikkert at du er unormalt sjalu... Jeg mistenker at mange av de som så eplekjekt sier at 'dette ikke er noe problem', innerst inne har hatt slike tanker når de selv sitter hjemme, og partneren er ute og svinger seg med vakre mennesker langt hjemmefra! Vi har nok alle opplevd den følelsen, og det at du innrømmer det og skriver så reflektert om det, betyr i mine øyne at du er helt normalt 'rammet' 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg tror aldri min partner hadde vært utro nå, noen måneder inn i forholdet vårt, men det hendte jeg hadde samme tanker som deg tidligere i forholdet (fortsatt tidlig i forholdet riktignok, så det er ikke lenge siden). Det er litt fordi jeg vet hvor lett utroskap skjer. Jeg har nærmest bodd på byn i helgene i 5 år før dette forholdet, og har vært vitne til masse, masse utroskap. Det er skummelt vanlig på fylla. Tro meg. Damen min stolte heller ikke helt på meg i begynnelsen, da jeg fortsatte å gå ut på byn selv etter vi hadde gjort det "offisielt". Nå vet vi allikevel hvor forelsket og glad vi er i hverandre, og jeg tror aldri hun kunne sunket så lavt som så mange andre har gjort. Så jeg hadde sovet godt. Til alle: Hvor lang tid inn i forholdet tar/tok det før du stoler/stolte på din partner? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det er ikke sikkert at du er unormalt sjalu... Jeg mistenker at mange av de som så eplekjekt sier at 'dette ikke er noe problem', innerst inne har hatt slike tanker når de selv sitter hjemme, og partneren er ute og svinger seg med vakre mennesker langt hjemmefra! Vi har nok alle opplevd den følelsen, og det at du innrømmer det og skriver så reflektert om det, betyr i mine øyne at du er helt normalt 'rammet' Alle som har hatt kjæreste har på et tidspunkt hatt en frykt for at kjæresten skal svike en. Man velger ikke hvilke tanker og følelser som dukker opp når kjæresten drar på fest. Men man kan velge hvordan man skal forholde seg til disse. Og hvis ikke man kan rasjonalisere bort frykten for utroskap og finne det i seg å stole på kjæresten sin, bør man kanskje ikke være kjærester. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg hadde blitt sliten om min partner skulle tenke slik hver gang jeg var på seminar, men, jeg hadde blitt skuffet om hun aldri hadde blitt litt småsjalu heller. Det trenger jo ikke være det at en ikke stoler på partneren som gjør en sjalu, men at partneren har et liv en gjerne vil være en del av, men ikke kan. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) hadde sovet veldig godt om natten her ihvertfall. stoler på hun For å dra den litt langt da, ville du sovet like rolig om hun var på fest i Aya Napa? Anonymous poster hash: 127fb...c82 nå er vi midten av 30 åra, med unger og hus.... så ja. ho har vært på mange turer utenlands, med venniner og jobb Endret 28. oktober 2015 av KeyanZa Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Drar man på seminar i jobbsammenheng synes jeg personlig at det er meningsløst å ha det «gøy» sammen med kollegaer i form av festing på kvelden, drikking av alkohol, ha meningsløse samtaler, osv. Er ikke så profesjonelt med slike aktiviteter. Likevel kan man i slike tilfeller skaffe seg kontakter – dette må være det eneste positive synes jeg personlig. Hvis din partner ikke føler at hun trenger noe av dette, er det ingen som må komme å presse det på henne. Hun kan så klart være med på litt for ikke å virke uhøflig, og deretter dra tilbake til rommet sitt når hun føler for det. Ut i fra det første innlegget virker det derimot nesten som at hun ser mer frem til å ha det gøy på denne måten også, og kanskje treffe disse mennene også (litt, uten at det ligger noe mer i det)? Hvis sistnevnte stemmer, kan det kanskje være et tegn på at dere bør ha det gøy sammen oftere, at hun trenger en god venninne, eller kanskje en hobby? Uansett kan man ikke forandre på kjernen til en person. Enten så er hun en god partner som du ikke trenger å bekymre deg for på den måten, eller så vil det etter hvert vise seg at hun ikke er den rette for deg. Er det ikke bedre å finne ut at hun ikke er riktig partner for deg enn at det går så langt at... Du har riktig dårlig samvittighet. «Problemet» kommer ut, og etter hvert føler hun seg buret inne fordi hun vet hva du tenker, og vil ikke vekke noen unødvendige mistanker. Hun føler at hun alltid må forsvare seg selv. Du får enda dårligere samvittighet. Dere blir mer ufin med hverandre fordi «problemet» fortsatt eksisterer. ... En ond sirkel. Hun har fortsatt ikke gjort noe galt, men forholdet er ødelagt. Det er så klart normalt å være litt engstelig for sine nærmeste når man ikke kan beskytte dem hvis noe skulle skje, men negative tanker er ikke bra for noen. Endret 29. oktober 2015 av ahw_ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 hadde sovet veldig godt om natten her ihvertfall. stoler på hun For å dra den litt langt da, ville du sovet like rolig om hun var på fest i Aya Napa? Anonymous poster hash: 127fb...c82 Uten problem, er mann så vi sover som oftest bedre alene ifølge forskning. Lenke til kommentar
mortex2008 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Tror det er sunt å være litt sjalu. Det lar deg kjenne på følelsene du har for partneren - så lenge det ikke går over til sykelighet. Jeg tror også at de som ikke er sjalu enten lyver eller faktisk ikke elsker partneren sin for det virker jo nesten som om det er det samme om de er utro eller ikke... Når det er sagt så kommer det jo an på historien dere har om det har vært noe utroskap osv som kan gjøre at sjalusien blomstrer opp. Det beste man kan gjøre er å være seg selv og sørge for at man har det så godt sammen at det er noe som er verdt å ta vare på. Fristelser kommer alltid - jobbseminar er jo bare en arena. Sørg for å være "best" på det partneren liker mest så ordner det meste seg... Og dersom det viser seg at personen er utro... .ja da forjener den ikke deg... 4 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Meget bra innlegg, mortex. 1 Lenke til kommentar
yahoocom Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 100% at hun, eller han kommer å være utro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå