Cthulhu Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 «Booster» hastigheten med en håndbevegelse.Asus lager Google-ruter du skal kunne vinke til Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Virker som en ubrukelig funksjon, men så er jeg heller ikke målgruppen. AtW Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Virker som en ubrukelig funksjon, men så er jeg heller ikke målgruppen. AtW Ønsker du ikke å vinke ruteren din farvel hver gang du forlater huset? Merkelig type du..... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hvorfor en ny modell så kort tid etter den første? Er det fremdeles snakk om AC1900-spesifikasjoner? Ser at den attpåtil skal bli 20-dollar dyrere enn den allerede dyre OnHub-modellen? Merkelig greier.. Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kravstor router som må vinkes til for å prestere. Jeg er kanskje merkelig men jeg vil ha full prestasjon hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå