The Avatar Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Skal ikkje eit besøksforbud uansett være tidsavgrensa? Det kan også være greit å lese over kva besøksforbudet eigentleg omfatter. Eg veit ikkje kor vanleg det er at besøksforbudet dekke all form for kommunikasjon, men ofte vil det vell være hensiktsmessig å sette vilkår for besøksforbudet som tillater kommunikasjon, f.eks. indirekte gjennom tredjemann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har pratet med politiet. Jeg må bringe inn saken til domstolene for å opphøre det. Jeg forstår det sånn at han har lengre forbud enn hva jeg har på han. Politiet sa i slutten av juni på han. Og jeg har forbud som varer til slutten av januar. Vet ikke hvorfor han har fått så langt besøksforbud mot å kontakte meg. Veldig trist er det. Og jeg ønsker å oppheve forbudet han fikk mot å kontakte meg. Forventer ikke at han ønsker det samme tilbake. Men dette gjør jeg fordi jeg var glad i han og vil at han skal forstå det. Og at jeg ikke ønsket det skulle bli sånn. Jeg er glad i han selv om han såret meg. For vi hadde mange mange fine stunder sammen. Anonymous poster hash: 7206c...c43 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Skal ikkje eit besøksforbud uansett være tidsavgrensa? Det kan også være greit å lese over kva besøksforbudet eigentleg omfatter. Eg veit ikkje kor vanleg det er at besøksforbudet dekke all form for kommunikasjon, men ofte vil det vell være hensiktsmessig å sette vilkår for besøksforbudet som tillater kommunikasjon, f.eks. indirekte gjennom tredjemann. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem når det kun kan opphøres via domstol. Må jeg da ha advokat? Koster det mye penger? Osv.. Veldig kjedelig... Jeg må nok sikkert bare gi opp å skvære opp. Men uansett var det han som først villw ha besøksforbud mot meg. Og da ba jeg om å få et mot han pga krangel av politiet. Så ikke mitt valg at det endte sånn. Kan jo hende at han ikke vil skvære opp men jeg ville bare gi det et forsøk. Er så vondt at det endte sånn Anonymous poster hash: 7206c...c43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå