clarc007 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 For ca 1 mnd siden kom jeg forbi en norsk nettbutikk som solgte kjøleskap løsning til pc. Husker ikke hvilken nettbutikk dette var. Men utrolig intressant måte å kjøle hk og minnet iom at alt blir kallt. Takker for alle svar som leder til denne nettbutikken. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Blir det ikke problemer med kondens ??? Når du åpner kjøleskapet slipper du inn varm luft med en viss fuktighet. Når den lufta kjøles ned, er det fare for å komme under duggpunktet. Endret 14. november 2003 av Sigurd2 Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Det vet jeg desverre ikke. Så at det var en nettbutikk som solgte slike spesial-kjøleskap. Prisen var ca 1500kr for stk. Kjøleskapet lignet en kjølebag/tower. Rått om dette hadde funket bra. Hadde vært billigere enn vannkjøling også Men hvor jeg så det, det er akuratt det jeg lurer på.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tviler på at kjøleskapet kjemme til å klare belstninga då kompressoren ikkje e laga for å gå heile tida. Titt heller på vapochill på 3dfxcool.no eller prometeia (ikkje i norge) om du vil ha kompressorkjøling. Ellers så er jo vannkjøling ålreite dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå