Gå til innhold

9800XT, 5950 eller 9800 pro?

ZombieBobie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joa..men er verdt å sjekke uansett ;)

Som så Mange andre har sagt her ja. så er 9800XT det beste Kortet. men tror nok ikke det skiller mye fra 9800 pro til Xt utgaven. hva med sapphire raedon 9800 pro til ca 3.500.-kr da? det ligger sikkert ikke langt under i benchmarks! er nok bedre valg i Pris/ytelses forskjellen! Men skal Du ha det Råeste så Skal Du jo Ha det Råeste da...

9800XT *grin*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

9800xt er et sinnsykt bra kort, men et sinnsykt dårlig kjøp.

det er snakk om liten prosentvis økning til den nette sum av over 1500kr ekstra i forhold til det dyreste 9800pro kortet.

powercolor 9800pro er det beste kjøpet du kan gjøre, 2800kr for kortet, så kjøper du zalman heatpipe i tillegg, vips, så har du et 9800pro som du kan:

enten overklokke lengre enn de andre standard 9800pro kortene

Lenke til kommentar

sitter nå å leker meg med mitt nye hercules prophet 9800 pro 128mb.

Kjøpte det på elkjøp til 3000 kr. En eller annen kar hadde levert det tilbake på 30 dagers returfristen, så etter å ha forhørt meg om at det ikke var ødelagt på noe vis, så kjøpte jeg det. Tross alt 500kr avslag. Var egentlig på elkjøp for å kjøpe videospiller til mamsen, men det er en annen sak...hehe

er grisefornøyd...særlig da med tanke på prisen også ... *grin*

koster ca. 4000 i butikken på komplett (datakjeden), så da var det jo ikke noe å nøle på.

morsomt med blå leds på kortet da...greit med litt lys inni compen..har ikke giddet å kjøpe noen case mods, så da er det jo en liten bonus. Slipper å bruke lommelykt så mye (ikke det at man gjør så mye inni comp'en med strømmen på da...men men :p)

Uansett, takk for tips!

:woot:

Endret av ZombieBobie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...