Gå til innhold

9800XT, 5950 eller 9800 pro?

ZombieBobie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville nå ha kjøpt et Sapphire atlantis 9800 pro UE 128 mb

Koster 3,908.44 hos komplett nå, er sinnsykt bra :love:

Tja.. eller kjøpe PowerColor til 2800,-(Komplett) og en Zalman Heatpipe til 235,- (Microplex) for å så spare ca tusen kroner...

Endret av gixer
Lenke til kommentar

mm...en ting til... hvor mye bedre er 9800XT enn Fx5600 (gamle kortet mitt)... roughly... er det snakk om et kjempehopp eller er det like greit å vente på neste generasjons kort... er ikke glad i å sløse jeg heller, men kjøper det beste så varer det lengre. (Fikk fx5600 gratis...så det var grunnen til det kortet kom på banen :p)

-ZB

Lenke til kommentar
mm...en ting til... hvor mye bedre er 9800XT enn Fx5600 (gamle kortet mitt)... roughly... er det snakk om et kjempehopp eller er det like greit å vente på neste generasjons kort... er ikke glad i å sløse jeg heller, men kjøper det beste så varer det lengre. (Fikk fx5600 gratis...så det var grunnen til det kortet kom på banen :p)

-ZB

Kjenner ikke til FX5600, men sammenlignet med 9800PRO gikk jeg opp fra 6700 til 7300 i 03, dog da var 9800PRO'en tynet maksimalt, noe jeg ikke har gjort med XTen enda. XTen originalt hadde samme score på 03 som mitt PRO klokket til 475/720.

Lenke til kommentar

betyr det at den bundlede versjonen av HL-2 ikke kan brukes online i det hele tatt eller at den fungerer som gamle HL hvor du kunne laste ned mods fra nettet eller kjøpe dem bundlet med HL i f.eks. HL+CS pakken.

Hvis det betyr at man får hele HL-2 med online kapasitet men uten modsene slik at Valve ikke trenger å bruke bandwidth på å sende deg dem, men at de kan legges til ved å laste ned fra andre sider, er det greit for meg. Derimot om det er bare Half-Life 2 uten multiplayer i det hele tatt er det jo litt kjipt da...hva skulle nå poenget med det være?

Lenke til kommentar

Har hatt min Sapphire 9800XT kort et par dager nå, og er strålende fornøyd. Gikk opp fra FeFroce 4 Ti4600.

Får nå 6065 på 3DMark 03, og har da ikke Tweeket kortet i det hele tatt.

På lappen som ligger med her, står det:

With your purchase you are eligible to recieve a free copy of Valve's full versjon game - Half-life 2.

For mer detaljer henvises det til http://www.ati.com/gitg/promotions/hl2offer/single.html , som sier:

Congratulations on the purchase of your new RADEON™ Technology Graphics Card with the Half-Life® 2 promotional offer.

Until Half-Life® 2 is available at retail, Valve and ATI are offering the Valve Premier Pack free, which includes the games: Half-Life, Counter Strike, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force and Ricochet. This is a limited time bonus offer that expires once Half-Life 2 is available.

Customers can use the activation key from their Half-Life 2 coupon to download the Valve Premier Pack from Steam, Valve's broadband delivery mechanism, free of charge, or can order the Valve Premier Pack from ATI. Half-Life 2 will be available via Steam the same day it is available at retail.

How do I get the Valve Premier Pack?

The Valve Premier Pack bonus offer is available for a limited time and expires once Half-Life® 2 is released at retail. To get the Valve Premier Pack, you’ll need:

To activate your Half-Life® 2 Activation Key (located behind the scratch box on the coupon provided with your purchase) prior to the release of Half-Life® 2 at retail. You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and Half-Life 2 (when it becomes available at retail).

Looks like fun to me!!!

Terje F

Lenke til kommentar

hehe...hadde som sagt planer om å kjøpe hercules' 9800XT...men pengene kommer ikke inn før mandag...så da må man vente...

vurderer fortløpende 9800 Pro som et alternativ, men er på samme måte skikkelig fristende med 9800XT...hehe...Skulle vært bulk utgaver av kortene...har allerede powerdvd og raven shield og det meste annet som følger med. Er jo ofte det samme som følger med alle kortene. Drivere kan man jo laste ned uansett..så..

vel vel...får se på mandag...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...