G-Oh-O Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg bruker Outlook på jobben og logger meg på i nettleseren på noe som heter Outlook Web Access. Når jeg først fikk dette så lagde jeg egne mapper for kollega der alle eposter fra de havnet der, problemet er at jeg får aldri vite om jeg har fått epost fra de avsenderene med mindre jeg går inn i mappen og ser, først da synkroniserer Outlook med serveren, veldig plagsomt, gjelder både på nett og på telefonen. Jeg aner ikke hva jeg gjorde for å få eposter fra utvalgte sendere til å havne i de forskjellige mappene, men nå vil jeg ha det vekk, hvordan? Har trykket rundt på alt av menyer i Outlook men jeg finner ikke noe. Hvor leter jeg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 https://support.office.com/en-US/article/Manage-messages-by-using-rules-80CC1F28-533D-4879-A8CC-EF83E9AF0495 Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 https://support.office.com/en-US/article/Manage-messages-by-using-rules-80CC1F28-533D-4879-A8CC-EF83E9AF0495 Trenger altså en Windows-pc og Outlook installert for å endre dette? Ikke mulig via Web Access? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) "Jeg bruker outlook web aksess på jobben" Har dere da ikke PC eller Mac som jobb maskin med native outlook/office eller 365. Eller en IT avdeling som kan bistå? Du skal ha rules wizard i outlook web aksess også. Endret 29. oktober 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Inbox rules in Outlook Web App Men fikk det ikke til å fungere på min konto. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Owa som outlook web access eller web app. Der/da behandles alt som lages som server-side rules. Tror man må ha mere detaljer her hvilket produkt det gjelder om reglene er laget som server eller klient side regler i fra start. Med OWA lager man alltid kun server-side rules. Dvs regler som kjører på exchange serveren og dens inbox uavhengig om klient er pålogget. Med mobil enhet må du sørge for å sette opp komplett mappe sync (så du ikke får bare med den vanlige inbox). Da vil du ikke "se" disse flyttede emails på mobil enhet eller få varsler om de. Endret 29. oktober 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå