Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Like dager

Btbw

Anbefalte innlegg

Hei, jeg føler at uansett hva jeg gjør så blir dagene omtrent helt like.

"Da var det mandag igjen...den er sånn....og så kommer tirsdag osv."

Det blir jo kanskje litt sånn når man er arbeidsledig og har faste aktiviteter på kveldene, men over tid

så blir det litt kjedelig. Har dere noen ideer for å friske opp tilværelsen? Prøver å finne litt nye sanger og lignende. Ellers er jeg ganske tom.

Endret av Btbw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Livet er monotont hvis du ikke har masse penger og kan reise rundt og oppleve alt du vil.

Edit; Du må finne noe monotont du liker å holde på med. Alle hobbyer er mer eller mindre monotone, men hvis man finner noe man liker så gjør det ingenting. Jeg for eksempel lager masse videoer og er med på diskusjoner her på forumet :)

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg opplever at hverdagen består av jobb, matlaging, vasking, 2 timer med TV og soving.
Men i løpet av hverdagene tjener jeg penger, som jeg kan bruke når jeg har fri og kan oppleve ting.

Prøver å huske på dette når jeg får "nå var det mandag-følelsen", og at jeg jobber for å leve, ikke lever for å jobbe.

For å fylle min lille hverdag med noe jeg ser frem til hører jeg på lydbok i bilen til og fra jobb.
Fotballkamper er noe man kan se frem mot, om man liker denslags.

Om man ikke har jobb å gå til kan jeg se at det blir vanskelig å fylle dagen med noe, med mindre man har en hobby man brenner for og som kan ta mye tid. Husker jeg kjeda vettet av meg under pappapermen.

Hørt om Geocaching?
Skattejakt med GPS, i den virkelige verden.
Har begynt med dette for å ha et mål med gåturer i skogen osv, og får litt "Pokemon"-effekt av det: Må samle alle!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...