Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

en person nær til meg har endometriose.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

En person som står meg nær har endometriose. Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer rundt dette. Jeg vet ikke helt om hvordan jeg skal forholde meg til det. Eller hvordan jeg skal tenke rundt det, jeg har lest litt om det. Men er det noen som har erfaringer, som vil dele slik at jeg får litt kjøtt på beinet her.

Jeg forstår jo at menneske ikke blir innhabil til å handle osv, og jeg kommer jo til å fortsette å være meg rundt denne personen, men jeg vet rett og slett ikke hva det vil si å ha "vond sex" og jeg er jo mann atpå til så jeg vet ikke akuratt hvordan det er å få stikket noe inne meg. Men jeg ønsker å forstå iallefall :)

Anonymous poster hash: f709a...936
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La være å sjekke henne opp? :wee:

Neida, men jeg blir undersøkt for det samme. Trenger ikke å tenke noenting om det. Er vel bare en eventuell kjæreste som faktisk trenger å ta stilling til det. Er jo ikke akkurat kreft. Penetrering eller fingring er som å bli voldtatt med 100 rustne kniver. Føles slik ut i hvert fall. Mange kan heller ikke bruke tampong, sykle, jogge eller andre ting pga. smerten som oppstår.

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar

La være å sjekke henne opp? :wee:

Neida, men jeg blir undersøkt for det samme. Trenger ikke å tenke noenting om det. Er vel bare en eventuell kjæreste som faktisk trenger å ta stilling til det. Er jo ikke akkurat kreft. Penetrering eller fingring er som å bli voldtatt med 100 rustne kniver. Føles slik ut i hvert fall. Mange kan heller ikke bruke tampong, sykle, jogge eller andre ting pga. smerten som oppstår.

Auda... :/ da håper jeg ikke det er så ille for hu. Men jo takk for innsikt! Det begynner å synke litt inn det her hvordan det føles. Jeg må spørre om hun får smerte av tamponger osv... ble jeg litt nysgjerrig.

Dette var på "pinlige sykdommer" for litt siden. Skal gå an å laserbehandle slik at det blir i hvert fall utholdelig.

Tehe, ja jeg kan tenke meg at det fortsatt er. Hun tar det ikke så veldig lett :) Så jeg vet ikke hvor ille det er.

Anonymous poster hash: f709a...936

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...