|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Ble noe krøll her nå. Tror jeg brukte feil AWDflash til å flashe BIOSEN min. Bios funker, men alt er bare tull inne i BIOS menyen. Så hvilken Versj. bør jeg bruke ? Og bruker dere ALT+f2 i oppstarten når dere skal flashe eller gjøre dere det på den gamle måten med bootdisk osv ? HASTER :grine: Endret 14. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) *gone* Endret 17. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Først: ikke bump samme dagen, det er ikke lov andre: bruker flash menu programmet til å gjøre det i windows jeg....eller den AWDflash utilitien som kommer med BIOS fila hva mener du alt er bare tull? mener du at ting blir resatt til standard verdiene? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg flasher den alltid fra windows, syns det er det enkleste. Da slipper jeg all dritten med diskett osv... Endret 14. november 2003 av Sycrob Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg flasher den alltid fra windows, syns det er det enkleste. Da slipper jeg all dritten med diskett osv... Hva slags program bruker du da ? Lenke til kommentar
skol Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hei, her er windows flasher for abit hovedkort http://public.planetmirror.com/pub/abit/download/flashmenu/FlashMenu130.exe Endret 17. november 2003 av skol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå