jering Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Installerte noe sånn Longhorn-look på PC`en, men det kom opp en slags Side-bar jeg ikke ville ha, så jeg avinstallerte det, men nå er Windows XP-stil borte fra valgene for Vinduer og knapper (se PrtScr ovenfor). Bare Windows-standard stil tilgjengelig, og det er litt for kjedelig syns jeg. Noen tips? Går det forresten an å få tak i andre themes som kan forandre på knapper og menyer? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 For flere themes, last ned denne patchen som aktiverer themes for XP Uxtheme patch Deretter kan du besøke ThemeXP for å finne themes Lenke til kommentar
jering Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Lasta ned et par themes fra themexp.com men fikk feilmeldingen over... Hva er feil? Har installert Uxtheme patch Endret 14. november 2003 av jering Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Her er mitt tips! 1. Ta en tur på www.studiotwentyeight.net og last ned en stil. 2. Unzip filen til følgende folder: C:\windows\resources\themes 3. Velg stilen i 'Vinduer og knapper' tilsvarende ditt første bilde.. Lykke til! *grin* Lenke til kommentar
jering Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Lasta ned et theme som heter Quantum fra linken du ga meg. Som du ser på bildet over så la jeg den i den mappa du sa. Mappen "Shell" fulgte med nedlastingen. Men under Vinduer og knapper er ikke Quantum kommet opp. Noe jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Du må ikke flytte filene ut av mappen Quantum! Det skal altså se slik ut: C:\windows\resources\themes\Quantum\Quantum.msstyles C:\windows\resources\themes\Quantum\Shell\NormalColor\shellstyle.dll C:\windows\resources\themes\Quantum\Shell\Quan12\shellstyle.dll Da skal det fungere.. Lenke til kommentar
jering Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Nå ser det ut slik og det virker ikke nå heller... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Bare dobbelklikk på "Quantum.msstyles" Da bli den lagt inn selv. (Dersom den ligger slik som den er pakket ut) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gå hit og last ned StyleXP du . Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 StyleXp er veldig enkelt og jeg bruker det. For masse stiler til den. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Må ikke Uxtheme innstalleres fra safemode ? Mener å ha lest det et sted. Noe med windows fil protection. Jeg for min del innstallerte autopatcherXP og alt fungerte fint. Her er en guide fra win-xp.no : http://www.win-xp.no/article127.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå