Dubious Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Finnes det noen plass hvor en får kjøpt lange strømkabler, batteri til batteri? Vet bilradiospesialisten og sånne plasser har, men de er forholdsvis dyre Har ikke regnet ut hvor lang ledning jeg trenger, men sikkert lengre enn de 5-6 metrene som selges som standard Jo større jo bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Elektroimportøren har vel slikt på rull, der du betaler pr meter. Du må regne ut hvor mange mm2 du trenger (kabeltykkelse). Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Sjekk økonomideler. Kobber er ikke gratis 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Elektroimportøren har vel slikt på rull, der du betaler pr meter. Du må regne ut hvor mange mm2 du trenger (kabeltykkelse). Ikke som jeg finner ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Elektroimportøren har vel slikt på rull, der du betaler pr meter. Du må regne ut hvor mange mm2 du trenger (kabeltykkelse). Ikke som jeg finner ihvertfall De har kjempeutvalg der, men du må vite hva du skal ha. Hvor tykk kabel trenger du? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Var en veldig ikke-ingeniørmessing beskrivelse av problemstilling . Batteriledning i sånne lengder selges metervis. Hos økonomideler selger de opp til 70 mm2 til 148 kr pr meter. Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå