Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg bruker dc++ men ikke peerguardian. Trenger jeg det, er det noen som kan forklare litt nærmere hva det gjør? PG er en IP blokker. dvs et programm som blokkerer IP adresser fra en forhåndsdefinert liste. denne inkluderer bla.a IPer fra organisasjoner som sporer ulovlig trafikk og fildeling, men også spyware etc. Anbefales på det sterkeste å bruke Endret 11. mars 2005 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
thom Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg bruker dc++ men ikke peerguardian. Trenger jeg det, er det noen som kan forklare litt nærmere hva det gjør? PG er en IP blokker. dvs et programm som blokkerer IP adresser fra en forhåndsdefinert liste. denne inkluderer bla.a IPer fra organisasjoner som sporer ulovlig trafikk og fildeling, men også spyware etc. Anbefales på det sterkeste å bruke Ok, takk, får vel laste det ned da. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Går det ann å få Emule til å skru av pcen når alle nedlastinger er fullført? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Noen her som vett hva feilen kan være når en torrent henger seg og ikke programet?? har skjedd med meg i programet ABC(bittorrent) og jeg finner ikke ut av hva feilen kan være Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Winmx er sikkert,aldri fått virus av det, jeg bruker avg7 virusprogram.... Funderer på om jeg skal skaffe meg Peer Guardian Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det som er litt irriterans med peerguardian er at det er mange intersider den sperrer bl. a sidene til msn. går det ann å fjerne blokkingen fra noen sider? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kunne tengt meg noe info om Direct Connect, jeg sliter med og finne en klient som jeg er fornøyd med! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Til Direct Connect anbefales StrongDC++ på det sterkeste. StrongDC++ laster ned forskjellige segmenter av filene fra forskjellige personer. Dette betyr: Stoooore hastigheter. Tok meg 3minutter å makse ned-linja mi (dog bare 1024k). Men fikk da nedlastingshastighet på 120kb/s. Fortere kan det ikke gå med linja mi. Endret 15. april 2005 av Marti Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Til Direct Connect anbefales StrongDC++ på det sterkeste.StrongDC++ laster ned forskjellige segmenter av filene fra forskjellige personer. Dette betyr: Stoooore hastigheter. Tok meg 3minutter å makse ned-linja mi (dog bare 1024k). Men fikk da nedlastingshastighet på 120kb/s. Fortere kan det ikke gå med linja mi. Har testet en del programmer..... er ikke fornøyd med DC++ fordi: gamle versjonene klikker/fryser den nyeste så tar det ca en dag og dele alt jeg skal dele. har også prøvd oDC men jeg mener det er en del bug i det også. Prøvde IntraDream men det var også helt hull i hodet. Jeg kommer til og prøve StrongDC++ og håper det fungerer bra da! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Prøvde det nå.. Alt var i grunnen helt topp, men samme feilen som i siste versjon av DC++. Hvorfer tar det så drit lang tid og dele? Lenke til kommentar
toranv Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 WOW imponerende tråd lagt ned mye arbeid her ja Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ahh, et prakteksemplar av en "sticky" da den er nydelig skrevet og tar for seg akkurat det jeg ønsket og vite, men det er vel en til at du er Skribent for Programmer.no Jokki Ellers god og behagelig tråd og kikke på da den ikke blir for "fakta" slik at man blir av og lese på den, men derimot får den til og følge med og gjør at man ikke klarer og se bort før man har lest den, Nok en gang flott post. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hva kan jeg gjøre for å få ABC programmet eller Bit-Torrent til å laste ned raskere? ABC går rundt 1kb/s mens bit-torrent pulserer opp mellom 4 til 18kb/s. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Høres ut som du må åpne porter i brannmur/router. Har du router, og hva slags? Hvilken brannmur bruker du? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Har du router, og hva slags? Hvilken brannmur bruker du? jeg? ja jeg har router og brannmur. Jeg har denne routeren og Nis 2005. er det noe jeg kan gjøre for å få nedlastningen til å gå raskere? edit: jeg har foresten lastet ned i 50kb/s men i det siste har det gått veldig mye tregere. de siste 6timene har den bare lastet ned i 2kb/s Endret 26. mai 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ohh, startet nettopp å bruke BearShare. Supert Program. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen her som vett hva feilen kan være når en torrent henger seg og ikke programet?? har skjedd med meg i programet ABC(bittorrent) og jeg finner ikke ut av hva feilen kan være Det samme har skjedd med meg de siste dagene (ABC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå