Jokko88 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei Jeg er koblet til internett via en router og får derfor "Low-Id" på alle Emule servere. Routeren er: Netgear Wireless router Cable/Dsl Model: MR314 Jeg er koblet til routeren via ledning siden jeg ikke har trådløst nettverks kort. Hvordan skal jeg åpne porter slik at jeg får "High-Id"? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Guide til forwarding for routeren din finner du her. Bare spør hvis du ikke får det til Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg åpnet alle portene emule vil ha og fikk High-id, men er det risikabelt å åpne disse portene? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er folk virkelig intresert i å hijacke/hacke pc-en din finnes det 1000 andre måter å gjøre det på. Sikkerhetsnivået ditt har sikkert sunket litt, men sikkerhetsnivået til de pc-er er generelt sett er ganske lave så jeg ville ikke bekymret meg. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 lastet ned Shareaza i stad, og temmelig mange forandringer har skjedd siden jeg prøvde det for ca. 1år siden. men når jeg søker, finner den INGEN ting. er det noen typiske innstillinger jeg kan forandre på? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du ikke finner noe når du søker er det mest sannsynlig fordi du ikke har åpnet porter til programmet. Standardporten er 6346, men den kan du forandre til hva du vil. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva man bør gjøre før man velger P2P program ... 2.Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7 PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er er peerguarian såpass bra at det anbefales å kjøre i bakgrunnen hele tiden? for det bruker mellom 70-85% av cpuen min hele tiden. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Peerguardian er såpass bug at jeg anbefaler protowall i stedet. Protowall finner du her Lenke til kommentar
HYGEN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Takk til jokki for bra info start til denne tråd Kan noen skrive / hjelpe med noen ord om MULTITRACKING ? Noen torrent har flere tracker URL (backup trackers) Ved å bytte til ny tracker URL der man har mulighet til flere , beholder man da seed/leechers fra forrige URL i tillegg til de nye seed/leechers man får ved conect med ny URL ??? Må man laste ned plugin for å ha mulighet til multitracking ? (er vel bare noen få klienter som har muligheten til multitracking) Endret 13. november 2004 av HYGEN Lenke til kommentar
agathe_t Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ProtoWall.sys is not loaded. Install the driver and then reload this application. Denne beskjeden får jeg når jeg prøver å kjøpre ProtoWall. Både 2.0 og den eldre versjonen. Har innstallert slik det skal innstalleres i følge veiviseren. (Såvidt jeg forstår..) Noen råd til meg om hvordan jeg skal få dette programmet til å fungere? Mvh Agathe Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva er egentlig high og low id i eMule da ? Jeg har adsl fra telenor og ingen router, hva kan jeg gjøre for å få high id, og hva er fordelen med det ? Dessuten, kan jeg være tilkoblet flere servere i eMule samtidig ? Jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med WinMX? Det står jo ikke der. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med WinMX? Det står jo ikke der. Ja er det noen spesiell grunn til at det ikke er nevnt? Uansett er det en god norsk guide til programmet her http://www.webfrik.com/index.html Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Denne ga meg virkelig et bedre bilde av denne verdenen. Har mista helt kontrollen. Var mye enklere med Napster i gamle dager... Hihi: Godkjent av Ueland Endret 2. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Har ikke altid vært moderator vet du Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Litt usikker på om dette er rette tråden/plassen å spørre, men jeg prøver: Finnes det noen DC-klienter som støtter nedlastning av flere personer samtig på en fil..? Dvs at om jeg skal laste ned en fil, og 3 personer har samme filen, så istedenfor å laste ned filen fra ene personen, så laster jeg ned en fil fra alle tre samtidig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Selv vet jeg ikke navnet på noen, men jeg vet at det finnes klienter med denne funksjonen. Problemet er at mange hubber tillater ikke brukere med andre klienter enn DC++ Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bra inlegg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 zDC++ og Strong DC++ støtter dette blandt annet. Den beste klienten etter min mening er IntraDream men den har ikke blitt oppdater på en stund, men neste versjon kommer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå