termi.- Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 okey har prøvd d meste av nedlastnings programmer men d ser ut som om d ert kun kazaa lite j får en ok hastighet på.... driver akkurat nå å finne ut litt om bittorrent men j får f**n meg ikke noen hastigheter ligger på 10 Kib/sec Down og 15 KiB/sec Up er d noen intllinger du må gjøre noe med for å få høyere hastigheter? har 2mb linje så j sulle ha litt mer i d/l i grunn Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Oppdater til nyeste java-versjon, og bytt ut azureus2.jar med http://azureus.sf.net/CVS/Azureus2.jar Jeg har også samme problem med at Azureus bruker 100 CPU! Å linken funket ikke! Endret 6. juli 2004 av Overdox Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Har testet azureus nå og har ingen problemer med siste... (2.1.0.4) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skulle bare si at det var en flott guide. Bra jobba! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 azureus funker strålende for meg. Og husk, det tar litt tid før du får opp hastighet på nedlastingene dine.. Men problemet kan også ligge i at du er bak en brannmur NAT etc... har du nextgentel les mer på Relativt.NET Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Glimrende arbeid! Du har listet opp veldig mangen av de gode og populære programmene, men noen mangler fremdeles. Hva om du lagde en slags "Diverse" katogori hvor porgrammer som ikke har søsken ligger, men som alikevel er flittig brukt. En liten liste: SoulSeek (Musikk) Ares Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 fin tråd, lærte noe nytt om p2p t.o.m. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 men er det ikke sikkerest og kun downloade en fil fra en person av gangen? du har jo programmer som du kan downloade flere filere fra flere bruker samtidig. Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg har nettopp ny pc, og innstalerte abc. Men med en gang jeg starta en nedlasting, klikka internett, blei signa ut av msn, mirc osv... har også prøvd med andre bittorrent progam. På min gamle pc, funker det fint, og internett klikker ikke. Hvorfor skjer dette? noen feil innstillinger? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 WinMX da? kan ikke se det i listen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hittil har jeg kun brukt FastTrack (iMesh), og DC++, og har tenkt å prøve meg på Edonkey for å teste forskjeller. men hvilken klient velger jeg ? spiller det noen stor rolle ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Spiller ikke så stor rolle, men emule er enkelt, er open-source og støtter kademilla så jeg ville gått for eMule. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 okey, har innstallert det nå og holder på å lære meg det, men si meg : er det sånn som i DC at man må ha så og så mange gb delte filer for å komme inn på serverne ? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Spiller ikke så stor rolle, men emule er enkelt, er open-source og støtter kademilla så jeg ville gått for eMule. kan noen si meg enkelt hva kademilla går ut på ? hvilken praksis nytte har det ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 På Direct Connect må man ha et vist anntall gb for å komme inn på serverene. Det kan variere fra ca 25 gb til i hvertfall 500 gb. Angående Kademila så vet jeg faktisk svært lite om det nettverket utenom at det er desentralisert og er veldig anderledes enn eDonkey2000-nettverket Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 På Direct Connect må man ha et vist anntall gb for å komme inn på serverene. Det kan variere fra 25 gb til 200 gb. Selv henger jeg på en hub som har 500GB sharelimit. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 My bad. Selv henger jeg på en hub hvor man må ha internett fra en isp og linjene er bare 4mbit eller 10/100mbit så det kan også være en begrensning Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 okey takk for forklaringene lurer fortsatt på en del men finner det nok ut i emule help Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei Er det noen som kan hjelpe meg. Bruker å laste ned en del fra bittorrent men får bare dårlige hastigheter. Har en 2 mb linje fra telenor så linja er ok den. Hører mye snakk om å åpne porter etc, er det noen her som bruker telenor som får brukbare hastigheter på bittorrent (rundt 100 og oppover) som kanskje kunne hjelpe meg? Jeg er ikke noe super flink på data så en god beskrivelse ville være å foretrekke:) På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå