Gå til innhold

Den store P2P guiden|Oppdatert 16.05.04

jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei, jeg har installert uTorrent, men det går treigt :mad:

Noen som kan gi meg en guide til hvordan jeg kan få det til å funke? Kankje åpne noen porter? Jeg har TrendMicro antivirus, må man kanskje åpne porter gjennom det for at det skal funke?

Fint om jeg kan få en guide på norsk, men tar imot en på engelsk også, men helst norsk :blush: :!:

Takker for alle svar :thumbup::thumbup:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som vet mail-adressen til Sharman Networks?

For de som ikke vet, er de skaperne av Kazaa, og de hevder at det ikke inneholder spyware. Men hvem har egentlig klarert programmet?

Dette står det ingenting om, og Sharman Networks oppgir ingen adresser som brukes til mitt spørsmål.

Har veldig lyst til å saksøke dem for falsk info.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+56132

Greit, nå bumper jeg en litt gammel tråd. Men en gammel og god tråd i allefall. Uansett, over til spørsmålet mitt: Hva ville dere valgt av WinMX og aMule/eMule? Gode svar blir godt mottatt (nei, jeg er ikke ute etter andre klienter). :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, nå håper jeg virkelig at noen kan hjelpe meg her :yes:

Jeg har nesten akkurat de samme problemene som Texas7 har.

Jeg har Trend Micro antivirus, og når jeg lasta ned BitTorrent, og den bruker siiinsykt lang tid på å laste ned? Kan det være som Texas7 nevner at det er antivirus'en som holder igjen programmet? Eller må man bare åpne noen porter? Er litt redd for å åpne porter her skjønner der, fattern hadde vel ikke blitt så glad hvis han fant ut at routern hadde blitt ødelagt. :p

Takk for alle svar ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei alle sammen

bruker utorrent, men så ble alle innstillingene på en merklig måte helt føka opp..

så nå sliter jeg med å finne en åpen port...husker godt at jeg aldri endret på port innstillinegene når jeg lastet ned utorrent..

så det jeg lurer på er om noen kunne gi meg den porten som kommer med programmet fra starten av, altså det portnr som står der fra før av; for både utorrent og/eller azureus..

takker for alle sevar, og håper på raske

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...