Awsm Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når jeg laster ned med Azureuz, står det at jeg har et NAT problem, hva er det? Og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det betyr at du sannsynligvis ikke har åpnet en port i routeren din dedikert til Azureus. Sjekk Portforward.com for mer info om hvordan du kan åpne porter i din router. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hei, jeg har installert uTorrent, men det går treigt Noen som kan gi meg en guide til hvordan jeg kan få det til å funke? Kankje åpne noen porter? Jeg har TrendMicro antivirus, må man kanskje åpne porter gjennom det for at det skal funke? Fint om jeg kan få en guide på norsk, men tar imot en på engelsk også, men helst norsk :!: Takker for alle svar Endret 7. oktober 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Finnes det et lett p2p-prog som ikke har spy- og ad-aware? Med lett mener jeg et som ikke tar mye systemressurser. Limewire tar mer enn det jeg vil. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bruker torrent-programmet Azureus, det står at jeg kan ha en NAT-feil. Hva betyr det, og hvordan kan jeg fixe det? Lenke til kommentar
Olacola Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som vet mail-adressen til Sharman Networks? For de som ikke vet, er de skaperne av Kazaa, og de hevder at det ikke inneholder spyware. Men hvem har egentlig klarert programmet? Dette står det ingenting om, og Sharman Networks oppgir ingen adresser som brukes til mitt spørsmål. Har veldig lyst til å saksøke dem for falsk info. Lenke til kommentar
MortenMortenMorten Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som vet om et bra og relativt enkelt nedlastingsprogram? Har akkurat skaffet meg ny PC, og trenger noe musikk. Prøvde BearShare, men jeg synes innholdet var heller labert. Og LimeWire skal visst være fullt av adaware(eller hva dere kaller det). Noen som vet om et godt program? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg bruker bearshare! Lasta ned bearshare 6 men likte mykje bedre tidligare versjon av bearshare. Kor finner eg den? Lenke til kommentar
kiios Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg bruker lime wire, jeg lasta ned nye version. så nå går det ikek å laste ned filer når jeg trykker på dem laster det ikke ned... hvorfor det? er det noe aldre bra program som kan laste ned? svar meg på PM takk Lenke til kommentar
minotir Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hvilken av dc++ versjonene skal jeg velge? (ikke strongdc) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ingen som kan anbefale meg den beste DC'' og bruke? Lenke til kommentar
Refwhett Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor vil du ikke bruke strong dc++ ? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 det føkker routeren :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Greit, nå bumper jeg en litt gammel tråd. Men en gammel og god tråd i allefall. Uansett, over til spørsmålet mitt: Hva ville dere valgt av WinMX og aMule/eMule? Gode svar blir godt mottatt (nei, jeg er ikke ute etter andre klienter). Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei, nå håper jeg virkelig at noen kan hjelpe meg her Jeg har nesten akkurat de samme problemene som Texas7 har. Jeg har Trend Micro antivirus, og når jeg lasta ned BitTorrent, og den bruker siiinsykt lang tid på å laste ned? Kan det være som Texas7 nevner at det er antivirus'en som holder igjen programmet? Eller må man bare åpne noen porter? Er litt redd for å åpne porter her skjønner der, fattern hadde vel ikke blitt så glad hvis han fant ut at routern hadde blitt ødelagt. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hei alle sammen bruker utorrent, men så ble alle innstillingene på en merklig måte helt føka opp.. så nå sliter jeg med å finne en åpen port...husker godt at jeg aldri endret på port innstillinegene når jeg lastet ned utorrent.. så det jeg lurer på er om noen kunne gi meg den porten som kommer med programmet fra starten av, altså det portnr som står der fra før av; for både utorrent og/eller azureus.. takker for alle sevar, og håper på raske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå