Alt-Ctrl Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 .Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er Linkene fungerer ikke lenger Men fin guide. Sal lese gjennom den mer gjennomført senere Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette hører kanskje ikke akkurat helt inn her siden dette programmet ikke er p2p, men jeg prøver alikevel (orker ikke opprette en ny tråd). Jeg bruker Azureus og lurer på hvilke innstillinger jeg bør endre på. Da snakker jeg om alternativer som "maximum number of connections", "maks aktive torrents" og lignende. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dette hører kanskje ikke akkurat helt inn her siden dette programmet ikke er p2p, men jeg prøver alikevel (orker ikke opprette en ny tråd). Jeg bruker Azureus og lurer på hvilke innstillinger jeg bør endre på. Da snakker jeg om alternativer som "maximum number of connections", "maks aktive torrents" og lignende. 5158325[/snapback] smak og behag i forhold til hvilken linje du har..... eneste eg har forandra på er max upload.... du bør sette den til litt under max av upload på linja di.... max 3/4 deler eller deromkring.... så du ikke kneler linja liksom.... ellers er det opp til linja hvor mange torrents du vil jobbe med om gangen Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 På shareaza, hva er naboer? Mvh Marius Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kan hende dette er spurt om i noen poster før her. Er det media filene (musikk, film) som det ligger virus i? Eller er det mappene med spill/programmer osv.? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Edit: Glem spørsmålet btw, sjekk her for flere DC klienter. Endret 9. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Edit: Glem spørsmålet 5272975[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
gameron Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 LimeWire er smekkfullt med spyware og adware... kan ha vert noe annet men det endte med at jeg måtte formetere hele c. hadde infisert windows... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Edit: Glem spørsmålet 5272975[/snapback] Hvorfor det? 5275425[/snapback] spurte om noe, men fant det ut selv Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kan hende dette er spurt om i noen poster før her.Er det media filene (musikk, film) som det ligger virus i? Eller er det mappene med spill/programmer osv.? 5238610[/snapback] Dette lurer jeg og på ("bump") Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det skal vel i utgangspunktet ikke være mulig å lage et virus i en mediafil såvidt jeg vet.. Det er vel helst i mappene sånt blir lagt. En mediafil er ikke "executable" kode på samme måte som en .exe-fil. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 okay, så når man laster ned .mp3 og .avi (f.eks) følger det aldri med virus, men bare i Zipmapper og .exe (osv) filer? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Noe sånt ja. Jeg har hvertfall aldri hørt om noe virus som kan skjule seg inni en mediafil (bortsett fra det gamle jpg-viruset, men det skal vel ikke være noe problem nå lenger. Lenke til kommentar
Con Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Noen som har tips til gode program til å konvertere musikkfiler til torrent? Har endel sanger jeg har mixet selv jeg gjerne vil ha opp=) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvor lang tid tar det for dere og laste ned en DivX film eller hva det nå heter. F.eks. Harry Potter 4. EDIT: Kan ta 4timer med linja mi Endret 28. desember 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Heisann, kan godt tenke meg at detta spørsmålet har vært her før, men jeg spør likevel. Jeg bruker Azureus, og får elendig nedlastningshastighet! Jeg har upload fart på rundt 100 og uploaden min er 512 . Er det noe jeg kan gjøre? jeg får lissom maks 20 kbs download speed på torrents Lenke til kommentar
divad Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå har jeg skummet hele tråden og har oppfattet det slik at Shareaza fikk god omtale rundt 2003 og 2004. Jeg bruker eDonkey2000 pro og har ikke muligheten til å la maskinen stå på noe særlig lenge da nettverkstilkoblinga er ustabil og jeg faller ut fra køsystemet til nedlasting av filene programmet opparbeider. Dessuten er det så mange dubba filer og med ikke-engelskspråklige subtitler som jeg ikke akkurat har brukt for. . . Jeg laster ikke ned musikk, kun såpeopera som Desperate Housewives, Nip & Tuck, The OC, LOST samt en sjelden gang filmer. Bør jeg satse på Shareaza eller er det andre program å anbefale til mitt formål? Alle meningsytringer mottas med takk! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå har jeg skummet hele tråden og har oppfattet det slik at Shareaza fikk god omtale rundt 2003 og 2004. Jeg bruker eDonkey2000 pro og har ikke muligheten til å la maskinen stå på noe særlig lenge da nettverkstilkoblinga er ustabil og jeg faller ut fra køsystemet til nedlasting av filene programmet opparbeider. Dessuten er det så mange dubba filer og med ikke-engelskspråklige subtitler som jeg ikke akkurat har brukt for. . . Jeg laster ikke ned musikk, kun såpeopera som Desperate Housewives, Nip & Tuck, The OC, LOST samt en sjelden gang filmer. Bør jeg satse på Shareaza eller er det andre program å anbefale til mitt formål? Alle meningsytringer mottas med takk! 5586998[/snapback] Bitorrent har større utvalg? men eg tru ikkje vi har lov å snakke om det Lenke til kommentar
thechosen1 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kan noen fortelle meg hva Kademila er for noe? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 2.Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er linkene er døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå