Norae Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei! Jeg har prøvd å importere GoPro filer via mac til en ekstern harddisk, fordi jeg ikke har mer plass på macen. Selve overføringsprosessen ser ut til å gå helt fint, og det kommer opp melding om at importen er vellykket. Men når jeg skal åpne filene på harddisken er mappene tomme! Det kommer kun opp mange mapper nevnt med dato og flere tomme undermapper. Når jeg tidligere har overført filer direkte til macen har det ikke vært noe problem å åpne bilder og videoer. Vet noen hvordan jeg kan få overført filene riktig? Slik ser det ut: Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hva overfører du med..... overføringskabel, eller tar du ut sdkortet og leser dette av? Lenke til kommentar
Norae Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 overføringskabel Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Filene er ikke usynlige, da? Er ledig plass lik før og etter kopiering? Lenke til kommentar
Norae Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Ser ikke ut som de er usynlige nei, lik plass før og etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå