Gjest member-296438 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Aleina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bildet er en fin illustrasjon til bildet ditt. Av og til er det fint å være aleina. Jeg er en introvert person, og blir helt utslitt og utlada av å ha folk rundt meg hele tiden, da er en slik stund som på bildet her, som å sitte på lading for meg. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bildet er en fin illustrasjon til bildet ditt. Av og til er det fint å være aleina. Jeg er en introvert person, og blir helt utslitt og utlada av å ha folk rundt meg hele tiden, da er en slik stund som på bildet her, som å sitte på lading for meg. faen! at jeg ikke kan lese korrektur for jeg poster! Bildet er en fin illustrasjon til TITTELEN!! (uggh!) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bildet er en fin illustrasjon til bildet ditt. Av og til er det fint å være aleina. Jeg er en introvert person, og blir helt utslitt og utlada av å ha folk rundt meg hele tiden, da er en slik stund som på bildet her, som å sitte på lading for meg. faen! at jeg ikke kan lese korrektur for jeg poster! Bildet er en fin illustrasjon til TITTELEN!! (uggh!) Takker for kommentar på kommentar og kommentar på bildet:-) Nå fikk også jeg en diagnose.....periode introvert. Kjenner meg absolutt igjen i dine tanker. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bildet er en fin illustrasjon til bildet ditt. Av og til er det fint å være aleina. Jeg er en introvert person, og blir helt utslitt og utlada av å ha folk rundt meg hele tiden, da er en slik stund som på bildet her, som å sitte på lading for meg. faen! at jeg ikke kan lese korrektur for jeg poster! Bildet er en fin illustrasjon til TITTELEN!! (uggh!) Takker for kommentar på kommentar og kommentar på bildet:-) Nå fikk også jeg en diagnose.....periode introvert. Kjenner meg absolutt igjen i dine tanker. Det er ikke det at jeg ikke liker å være sammen med folk, for det gjør jeg. Men jeg må ha litt alenetid innimellom for å lades opp igjen. Det har nesten ikke vært alentid det siste året, så jeg føler meg ganske utladet til tider. Denne fotograferinga funker også best alene, en må litt inn i fotobobla hvis du skjønner. Ikke enkelt det når noen står og venter...?Å gå rundt alene og fotografere: da er skrulla på lading? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bildet er en fin illustrasjon til bildet ditt. Av og til er det fint å være aleina. Jeg er en introvert person, og blir helt utslitt og utlada av å ha folk rundt meg hele tiden, da er en slik stund som på bildet her, som å sitte på lading for meg. faen! at jeg ikke kan lese korrektur for jeg poster! Bildet er en fin illustrasjon til TITTELEN!! (uggh!) Takker for kommentar på kommentar og kommentar på bildet:-) Nå fikk også jeg en diagnose.....periode introvert. Kjenner meg absolutt igjen i dine tanker. Det er ikke det at jeg ikke liker å være sammen med folk, for det gjør jeg. Men jeg må ha litt alenetid innimellom for å lades opp igjen. Det har nesten ikke vært alentid det siste året, så jeg føler meg ganske utladet til tider.Denne fotograferinga funker også best alene, en må litt inn i fotobobla hvis du skjønner. Ikke enkelt det når noen står og venter...?Å gå rundt alene og fotografere: da er skrulla på lading? I C ME 2:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Som Helene fikk sagt det tittelen står bra til bildet. Aleina og stirrer ut på det tomme havet . Driver og lader opp når jeg pusler med etterarbeid lyttende til musikk som passer best når jeg er aleina. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Som Helene fikk sagt det tittelen står bra til bildet. Aleina og stirrer ut på det tomme havet . Driver og lader opp når jeg pusler med etterarbeid lyttende til musikk som passer best når jeg er aleina. Mvh Alec Takker Alec:-) Ikke mye som slår aleinamusikk Lenke til kommentar
deleted Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Introversjon er en fantastisk "egenskap" om man liker å ta bilder. Å synke inn i sin egen boble, og la alle tanker passere er fin meditasjon når man tar bilder, eller omvendt? Når jeg tar bilder er det ihvertfall 80% intuisjon, og resten noe annet, noe som tyder på at tankene bare flyter når jeg er ute på fotovandring. Men til temaet da... Glimrende bilde som har mange fortellinger. Den sterkeste for øyeblikket går vel til flyktningene i middelhavet. Skal hun over? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Introversjon er en fantastisk "egenskap" om man liker å ta bilder. Å synke inn i sin egen boble, og la alle tanker passere er fin meditasjon når man tar bilder, eller omvendt? Når jeg tar bilder er det ihvertfall 80% intuisjon, og resten noe annet, noe som tyder på at tankene bare flyter når jeg er ute på fotovandring. Men til temaet da... Glimrende bilde som har mange fortellinger. Den sterkeste for øyeblikket går vel til flyktningene i middelhavet. Skal hun over? Takker Wire:-) Et interesant perspektiv du kom med. Kan jo også være hun sitter og venter på noen som skal komme over.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg