Roar Kneppen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tipper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Å ... så nydelig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tyte sier vi Fine og gode til sitt bruk.. Fint bilde igjen fra deg. Ser en ørliten hvit flekk helt oppe i høyre hjørne som kanskje ikke burde være der? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Et helt supert bær-bilde! Veldig fine, naturlige farger og god skarphet. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Tyte sier vi Fine og gode til sitt bruk.. Fint bilde igjen fra deg. Ser en ørliten hvit flekk helt oppe i høyre hjørne som kanskje ikke burde være der? Du har så evig rett. Skal prøve å fikse det uten å ta av ramma og legge inn en V2. Men man vet aldri med dissa juklafingra mine. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Tyte sier vi Fine og gode til sitt bruk.. Fint bilde igjen fra deg. Ser en ørliten hvit flekk helt oppe i høyre hjørne som kanskje ikke burde være der? Du har så evig rett. Skal prøve å fikse det uten å ta av ramma og legge inn en V2. Men man vet aldri med dissa juklafingra mine. Roar Se, nå er'n der. Blei det ikke bra nok fårru gjørra det sjæl. R Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 De aller fleste liker vel tyttebær i som tilbehør til oksestek e.l. Selv er jeg tilhenger av å rusle ute i naturen og spise tyttebærene der. Kjenner smaken i munnen når jeg ser ditt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Flott bilder av fargerike - og gode bær . Skulle vi kåre Norges nasjonalbær må disse absolutt tas med i betraktningen. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det her er bilder som jeg virkelig liker! Ut på tur . Vet ikke helt hva som er forskjell på V1 og V2, men siden de for meg er helt like, så er det jo like fine! -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg