Gå til innhold

Kvinne på Kvinneøya, Isla Mujeres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder de to første så tenker jeg oppretting av høyresiden og toppen og la bildekantene følge bygningen i de to nevnte.

Mine valg faller på de to siste til tross for hvit krøllstripe over ansiktet og at jeg ville kutte vekk det svarte til høyre - ja, kanskje t.o.m. stolpen med stanga innenfor også og latt ledningen gå rent ut på høyre ramme da jeg tror det gir bedre spenning som en diagonal mellom korrtside og langside. Hva formatet angår så er det jo mulig å ta litt både oppe og nede for å beholde tilnærmet nåværende.

Det siste er jo helt OK selv om ledningene blir litt forstyrrende. men de er godt plassert med fordeling ut på øvre og venstre ramm så de skaper jo litt spenning også.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder de to første så tenker jeg oppretting av høyresiden og toppen og la bildekantene følge bygningen i de to nevnte.

Mine valg faller på de to siste til tross for hvit krøllstripe over ansiktet og at jeg ville kutte vekk det svarte til høyre - ja, kanskje t.o.m. stolpen med stanga innenfor også og latt ledningen gå rent ut på høyre ramme da jeg tror det gir bedre spenning som en diagonal mellom korrtside og langside. Hva formatet angår så er det jo mulig å ta litt både oppe og nede for å beholde tilnærmet nåværende.

Det siste er jo helt OK selv om ledningene blir litt forstyrrende. men de er godt plassert med fordeling ut på øvre og venstre ramm så de skaper jo litt spenning også.

Roar

Hei og god morgen Roar! Tidlig på'an i dag?:)

Tusen takk for mange gode råd og tips i dag.  Dette skal jeg prøve ut, bare jeg kommer meg hjem fra jobb i dag...

Legger ut flere varianter til jeg ikke får lov til flere..så får du se;)

Lenke til kommentar

Mye ledninger her, men det er vel slik det er og dermed også bør vises. Går for V3 som viser den flotte veggen i perspektiv.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar!

Ja det var mye ledninger her.  Noe har jeg faktisk tatt bort også.:)

Jeg kunne jo ikke godt ta fra dem strømmen heller? ;)

Det var en flott vegg til i denne gata, eller egentlig flere...  Kanskje blir det en til i morgen, når jeg likevel er i gang.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie av denne fargerike og kunstneriske veggen . Oppretting og andre tiltak er allerede nevnt , men jeg falt fullstendig for v3 . Her er ledningene en naturlig del av lokalmiljøet og du har taklet dette bra .

Fint komponert med et fantastisk lys og farger.

Liker det !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott billedserie av denne fargerike og kunstneriske veggen . Oppretting og andre tiltak er allerede nevnt , men jeg falt fullstendig for v3 . Her er ledningene en naturlig del av lokalmiljøet og du har taklet dette bra .

Fint komponert med et fantastisk lys og farger.

Liker det !

Mvh

Alec

Hei Alec!

Så hyggelig at du likte det!

Jeg har mer fra denne gata her, legger ut senere i dag tenker jeg.  Du kommer nok til å like det også da tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...