AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var i byen i dag, og fikk meg et sjokk... For litt over en måned siden ble det slutt mellom eksen og meg. Han dumpet meg, og jeg har hatt den kjærlighetssorgen, og har det fortsatt. Han vil ikke ha noe som helst kontakt med meg. Og det er ganske vondt etter å ha vært sammen med han lenge. I dag så jeg eksen sitte på en benk i byen sammen med en kjempepen dame. De satt å kysset, og så veldig nyforelska ut. Jeg synes det var veldig vondt, for det var som om hun satt på min plass. Jeg følte meg litt sjalu, og det gjorde litt vondt på selvbilde mitt. Men så begynte jeg å tenke: Jeg ønsker jo at eksen skal være lykkelig. Og er han lykkelig med det så får han bare kose seg. Er det forståelig av meg at det ga meg en støkk, og at det gjorde litt vondt? Noen som har opplevd noe lignende? Jeg forsøker å unngå eksen helt, men ... det kom brått på meg.. Anonymous poster hash: a26b6...d56 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Siden det er han som dumpa deg, så er det forståelig av deg å føle litt sjalusi og vonde følelser. Gi det tid, så vil du se det går over Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg følte meg litt sjalu, og det gjorde litt vondt på selvbilde mitt. Men så begynte jeg å tenke: Jeg ønsker jo at eksen skal være lykkelig. Og er han lykkelig med det så får han bare kose seg. Anonymous poster hash: a26b6...d56 Bravo!, du reagerer veldig naturlig, samtidig som du tydeligvis klarer å ha nok perspektiv på egne følelser til å respondere som ett "godt menneske", som igjen betyr vakker karma i fremtid Lykke til! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Selvfølgelig er det ikke gøy å se slikt etter en måned. Men jeg synes du reagerer godt på det, du tenker rasjonelt og fornuftig. Eksen din kan ikke noe for at det ikke funka for han, det behøver ikke være deg det er noe galt med i det hele tatt, dere var kanskje bare ikke kompatible og det funka ikke.... sånn er livet. Du vil at han skal være lykkelig, han vil at du skal være lykkelig og det blir dere nok begge to. Prøv å ikke tenkt så mye på han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Selvfølgelig er det ikke gøy å se slikt etter en måned. Men jeg synes du reagerer godt på det, du tenker rasjonelt og fornuftig. Eksen din kan ikke noe for at det ikke funka for han, det behøver ikke være deg det er noe galt med i det hele tatt, dere var kanskje bare ikke kompatible og det funka ikke.... sånn er livet. Du vil at han skal være lykkelig, han vil at du skal være lykkelig og det blir dere nok begge to. Prøv å ikke tenkt så mye på han. Jepp, jeg følte sjalusi, og var vondt å se, men jeg tenker også på at selv om dette var vondt, så vil jeg faktisk at han skal være lykkelig. En stund var jeg bare sint på han, men nå tenker jeg at så lenge han er lykkelig så er det bra. Anonymous poster hash: a26b6...d56 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Spør du meg er det imponerende at du holder deg så rasjonell når det skjer bare en måned etter bruddet. Mange som ville slitt litt med å takle den opplevelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 forbilledlig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Spør du meg er det imponerende at du holder deg så rasjonell når det skjer bare en måned etter bruddet. Mange som ville slitt litt med å takle den opplevelsen. Jeg sliter med det. Jeg synes det lignet på han, men jeg kan jo ha feil... var ikke hundre prosent sikker... Men han lignet sånn... Men samtidig så tenker jeg at jeg ønsker han lykke... Først var jeg veldig lei meg, men så tenkte jeg: ta deg samme kvinne, du må ønske han godt etter tiden vi har hatt..... Anonymous poster hash: a26b6...d56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå