Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Høstprinsesse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 For ei nydelig prinsesse! Fint, soft skjørt. Jeg skjønte ikke helt den orange ballen, men du har sikkert en mening med den. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tanken at den oransje og lampa bak kan ha noe med det hersens Hall o vin å gjøre. Synes jenta ser litt molefonken ut i alvorets stund foran fotografen der det ser ut som hun kanskje rister på rova for å få liv i skjørtet. Ser ut som fotografen har gått ned i minst knestående for å få en vellykket skråvinkel oppover. Skulle jeg likevel pirke litt så ville jeg klona bort det mørke elementet oppe langs høyre ramme og likeledes elementet oppe på motsatt side av veggen for å skape mer ro med en ren hvit vegg. Vel, ren er den vel ikke, men likevel. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Tusen takk for tilbakemeldingen Helene! Det er et gresskar som er til HGalloween i bakgrunnen. Roar: Tusen takk til deg også. Jo det kunne vært greit med den kloninga du foreslo. man har jo alltid mange muligheter med beskjæring Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg