AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei!Traff en på byen for noen uker siden, som jeg nå skal finne på noe med. Jeg er 18, han 21, og vi bor begge hjemme, og vil derfor ikke være der.Har noen tips til andre ting vi kan finne på? Er ikke helt typen til å gå på café og kino er kjedelig. Evt. steder vi kan kjøre til med utsikt eller ikke er så langt å gå. Et eksempel er å gå til Lifjell i Sandnes, men pleide å gå dit med eksen, så er lite fristende å gjøre det med han Anonymous poster hash: 22582...a38 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 spiller liten rolle hvor eller hva dere gjør, det viktige er at dere gjør noe sammen og prater mens dere gjør det. Bare gå en tur, lengden på turen kan dere jo selv bestemme utifra hvor gøy det er. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Enormt mange flotte fjell i området. Dalsnuten, Kubbetjørn... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg liker bowling eller biljard. Det er gøy og praten går gjerne lett. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hellestø-stranden. Biljard på Ovenpaa. Shuffleboard. Quiz-kvelder (http://www.aftenbladet.no/kultur/Guide-til-pubquiz-2880447.html). Ølsmaking på Cardinal (evt. Bøker og Børst eller Cirkus). Brettspill type f.eks. Trivial Pursuit på en av de mangfoldige pubene. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Sørmarka er fint Parkere i nærheten av ullandhaugtårnet om dere kjører bil. Turer rundt mosvannet, stokkavannet.. går også tursti fra jåttåvågen og helt inn til stavanger sentrum/hillevågsvannet langs sjøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå