Tunky Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Onsdag 28.10 20.45 TV2 Sport Premium Anfield Klart for cupkamp. Joe Gomez (kne), Jordan Henderson (fot), Danny Ings (kne), Jordan Rossiter (lår) og Jon Flanagan (kne) står for øvrig sammen med Sturridge på skadelisten. Dejan Lovren har ikke spilt siden overtråkket i forrige ligacuprunde, men er i full trening. Milner må stå over grunnet fem gule. Klopp sier det kommer til å være unggutter i troppen, men det betyr ikke nødvendigvis at de starter. Kanskje vi spiller: Bogdan; Randall, Toure, Lovren, Moreno; Can, Allen; Lallana, Firmino, Ibe; Benteke. Få alternativer på begge backplassene, men kanskje Randall får sjansen? Er vel kanskje heller ikke sannsynlig at både Skrtel og Sakho vrakes? Ryktene sier også at Teixeira kan få sin debut. Kanskje han tar plassen jeg har gitt til Lallana? Endret 27. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Benteke er ute han også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Åja, vi kan se frem til enda en kamp med Origi løpende rundt omkring :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Så det nå.. Kan håpe på Sinclair eller Firmino på topp.. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Så lenge vi vinner og viser litt bedre spill enn foregående kamper er jeg fornøyd. Veldig lyst til å se Firmino på topp idag.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 1-1. Liverpool vinner 20-19 på straffekonk. 3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Clyne, Toure, Lovren, Randall Teixeira, Allen, Branagan, Ibe Firmino, Origi Kan se ut som det er noe sånn? Endret 28. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Uh eh øh...... Nå tror jeg mer på Nettels sin spådom. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Hvis det er noen trøst ser det ikke ut til at Bournemouth topper laget de heller. Mange her ikke jeg har hørt om iallfall Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Arter tilbake for de er bra. 8 forandringer i det Bournemouth-laget sist vi møtte dem. Alt kan skje! Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Håper en unggutt eller to virkelig griper sjansen ikveld. Og at laget holder nullen. Firmino putter nok! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Clyne på VB og Randall til høyre.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Faen at den ikke gikk inn for Teixeira Forøvrig en utrolig lite engasjert kommentator.. Endret 28. oktober 2015 av Knewt 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Faen at den ikke gikk inn for Teixeira Ja det hadde vært årets mål Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Vi lider litt av å spille med Clyne på venstre. Virker å være helt ubrukelig med venstre fot hver gang han kommer rundt på kant. Prøver å få den på høyre hver gang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Toure ut? Greit det for såvidt. Føler meg mye tryggere med Skrtel på banen.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Virker som støtteteamet har glemt å skru inn knottene i dag. Spillerne sklir jo rundt hele tida. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Vet ikke helt hva jeg skal si om førsteomgangen annet enn at det har vært underholdende å se unggutta i angrep i dag! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Forholdsvis jevn kamp og flere halvsjanser til begge lag. Syns ledelsen er grei. Bogdan viser seg som en bedre reserve enn Jones. Randall virker å slite litt med nivået. De andre unge har klart seg greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå