Løk33 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, jeg skal på innrykk 7. Januar. Er veldig gira på førstegangstjenesten, og har veldig lyst til å bli klarert. Et problem, jeg har vært i Amsterdam på guttetur, og der prøvde jeg cannabis. Hørt at de tester ved urinprøver og eller sjekket eiendeler? Har dere noen råd? Ærlighet eller ikke? Sist jeg røyka var den 26 oktober. Takk for svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ikke gjør noe som helst, men ligg unna skiten fra nå av så går det bra. 1 Lenke til kommentar
Løk33 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Ikke gjør noe som helst, men ligg unna skiten fra nå av så går det bra. Hva med eiendeler da? Endret 27. oktober 2015 av Løk33 Lenke til kommentar
Løk33 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva med eiendeler da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 De går over bagger og slikt med hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå